نوشته شده توسط : elham

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.


هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید.گردشگران تور ترکیه اسفند 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آوانتگارد استانبول ترکیه چهار ستاره

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه هتلی تمیز و مرتب با طراحی و چیدمان زیبا می باشد . هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که مسافران تور ترکیه میتوانند از این فروشگاه ها خرید نمایند . هتل دارای 84 اتاق مجهز و تمیز می باشد و دارای سه سوییت می باشد. اتاق های هتل ضد صدا می باشند که مسافران می توانند در آرامش کامل استراحت نمایند. هتل آوانتگارد استانبول ترکیه مجهز به اتاق جلسه می باشد که مناسب برای جلسات کاری می باشد . هتل دارای امکانات دیگری شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی که مسافران تور ترکیه نوروز 95بتوانند در کمترین زمان بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند, سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان عزیز , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان هتل تدارک دیده شده است.

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

امارت ایحلامور ترکیه استانبول

 نام عمارت ایحلامور از درختانی که در باغ های این بنا وجود دارد گرفته شده است. البته این عمارت در قرن 19 میلادی یعنی در زمان ساختش خارج از شهر استانبول ترکیه بود اما هم اکنون به خاطر توسعه شهر در مرکز آن قرار گرفته است. این عمارت که در محوطه وسیعی در میان درختان بلند قامت و فضای سبز و استخری دلباز قرار گرفته با نمای بیرون و درون به خوبی معماری 200 سال قبل را نشان میدهد.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


کلیسای چورا ترکیه

 

 

این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


تنگه بسفر ترکیه

 

 اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که از دیدنشان پشیان نخواهید شد.تور ترکیه زمستان 94

 

 

 


مسجد فاتح ترکیه

 

 

این مسجد که عنوانش را از نام فاتح سلطان محمد فاطح کسی که استانبول ترکیه را تصرف کرد وام گرفته استدر فاصله سالهای 1463 تا 1470 بنا شده است. این بنا در بالاترین نقطه یکی از تپه های استانبول ترکیه قرار دارد و کنار آن مجموعه ای است از ساختمان های خیریه مذهبی ، مدرسه ها ، آسایشگاه ها ، حمام ها ، بیمارستان ، کاروانسرا ، و کتابخانه که همگی ارزش دیدن را دارند.

تور ترکیه زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل های معروف در پاتایا تایلند

 

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند ساحلی زیبا و آرام در شما پاتایا است که مکان بسیا مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن در آرامش است . ساحل هات ونگ فراچان از یک کیلومتری که در شمال خلیج پاتایا قرار گرفته است دارای ورودی مشترک با هتل مرکزی ونگ آمات می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما به این ساحل بروید.هتل ها و آپارتمان های فراوانی در این ساحل قرار دارند که امکانات رفاهی ویژه ای را برای گردشگران تور تایلند فراهم میکنند. هتل های اطراف این ساحل منظره رو به دریا دارند .

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند نوروز 95 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند 95 در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

 

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در تور تایلند اسفند 94 در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد این ساحل در روزهای تعطیلی در تور لحظه آخری تایلند خیلی شلوغ می باشد و کسانی هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل به شنا می پردازند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل های معروف در پاتایا تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد این هتل مجلل در مرکز بخش قدیمی استانبول، در جنوب خلیج شاخ طلایی، بنا شده است و شامل 3 طبقه می باشد. طراحی اتاق ها به سبک ترکی می باشد و مجهز به تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. به این خاطر که هتل فور سیزن سلطان احمد در قسمت قدیمی استانبول قرار گرفته است به بیشتر جاذبه های گردشگری و دیدنی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک می باشد و مسافران تور استانبول می توانند به آسانی به این مناطق رفت و آمد داشته باشند.  کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زیان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 19 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، باشگاه، سونا، آب گرم، ماساژ، بار، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، رستوران، غذاهای رژیمی مخصوص، اجاره اتومبیل، باغ، تراس، تورهای گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتو، واکس، روزنامه، اتاق پاک و بدون سیگار، آسانسور، سیستم گرمایشی و ... در تور استانبول نوروز 95 اشاره کرد.

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول در تور استانبول اسفند 94 می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول نوروز 95 ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.در تور استانبول 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی در تور استانبول بهار 95  نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey

 
هتل آلفا استانبول
 
 
 
هتل آلفا استانبول


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید جدید استانبول

 

 

مرکز خرید مال آف استانبول Mall Of Istnbul واقع در در منطقه اروپایی استانبول در منطقه ایکیتلی/باشاکشهیر جدیدترین مرکز خرید استانبول و یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه با ۳۵۰ مغازه می باشد.در تور لحظه آخری استانبول حتما در این مکان خرید کنید. این مرکز خرید از ۲۳ ماه می ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرده است. این مرکز خرید میزبان مارک های پیشرو در جهان و ترکیه است و دارای اولین پارک بازی سرپوشیده ترکیه با وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و بزرگترین مجموعه سینمای ترکیه با ۱۶ سالن و گنجایش ۳۰۵۰ نفر می باشد.این بازار نزد مسافران تور استانبول بسیار طرفدار دارد.

این مرکز خرید دارای ۴ برج مسکونی شامل ۱،۰۹۲ واحد و یک برج اداری شامل ۱۸۰ دفتر کاری می باشد . هتل ۳۰۰ اتاقه ی این مجموعه تجاری تفریحی مسکونی نیز برای رفاه مسافران تور استانبول نوروز 95 در حال احداث است .فاصله این مرکز خرید از میدان تکسیم ۲۰ کیلومتر ، از فرودگاه آتاتورک ۱۲ کیلومتر و از مرکز خرید فروم ۱۲ کیلومتر است . نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز İkitelli Sanayi می باشد .

 

مرکز خرید مال آف استانبول

 

 

مرکز خرید کپیتول استانبول در سال ۱۹۹۳ در محله آلتونی زاده افتتاح شده و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول به شمار می آید .  این مرکز خرید در ۶ طبقه و مساحتی در حدود ۷۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده و تعداد ۱۵۷ مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد . در این پاساژ چند رستوران و فست فود وجود داره که اگه در حین خرید در تور استانبول بهار 95 گرسنه شدید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنید .

این مرکز خرید یک سینما با ۱۴ بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در استانبول محسوب میشود. در این مرکز خرید استانبول ، سالن بولینگ و مرکز سرگرمی هم برای بچه ها در تور لحظه آخری استانبول و پارکینگ وجود دارد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید جدید استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی یکی از هتلهای لوکس و 5 ستاره دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل ۴ رستوران ، یک استخر روباز و سالن های ملاقات اختصاصی و ۴۷۱ اتاق و سوییت دارد. اتاقهای هتل رادیسون رویال شامل اتاقهای خانوادگی ، استاندارد و سوئیت لوکس با چشم اندازهای زیبا به دبی و مدینه الجمیرا می باشد که متراژ آنها بسیار متنوع است و همه اتاقها دارای بالکن اختصاصی بوده و برای کلیه سلایق گردشگران تور دبی طراحی و ساخته شده است . تجهیزات اقامتی آن از طراحیهای روز و کلاسیک جهان و دکورهای آن مطابق با طرح های سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی چیده شده است.تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان ، تلویزیون LCD ، ساعت آلارم ، حمام اختصاصی همراه با امکانات لوکس می باشد.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.رادیسون رویال هم رستوران های بین المللی دارد هم غذاهای آسیایی در آنها سرو می شود. میهمانان تور دبی می توانند استخر روباز هتل با نمایی به سوی ساحل جمیرا ، مرکز سلامتی و همچنین مرکز ماساژ و اسپای لوکس این هتل استفاده کنند.مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا در فاصله ۵ دقیقه ای هتل قرار دارد و فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل با ماشین ۱۵ دقیقه خواهد بود.
 
از دیگر امکانات این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب, خدمات نگهداری از اطفال , صرافی ,اتاق جلسه , کتابخانه ,آرایشگاه و....
 
 
 
 
 

 

هتل جمیرا امارات تاور دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در سطح جهان و امیر نشین دبی بشمار می آید. برجهای دوقلوی امارات تاور با نمای استیل منحصر بفرد سی و سومین ساختمان بلند جهان و از بلندترین هتل های جهان به حساب می آید وجزو گروه هتلهای زنجیره ای جمیرا می باشد.در تور دبی نوروز 95 اقامت در این هتل را فراموش نکنید.هتل پنج ستاره امارات تاور در سال  2009 در انواع شاخصه های هتلداری بعنوان بهترین هتل جهان اعلام گردید.ارتفاع سیصدو پنج متری هتل چشم انداز باور نکردنی از دبی و خلیج فارس را در طبقات فوقانی هتل به ذهنهای گردشگران تور دبی زمستان 94 می سپارد.

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید دبی بنام بلو وارد در هتل امارات تاور واقع شده است و ساحل اختصاصی هتل امارات تاور و استخر روباز این هتل بلند قامت از جذابیتهای منحصر بفرد هتل امارات تاور می باشد.داخل هتل نیز از معماری زیبا و شگفت انگیزی در تور دبی تعطیلات عید 95 برخوردار است. امارات تاور مجموع دو سازه زیباست که هتل در آسمان خراش کوتاه تر جای دارد. با توجه به ارتفاع بلند برج ها،برای آسایش میهمانان تور دبی بهار 95 برای تردد در طبقات پیشرفته‌ترین آسانسورهای موجود در جهان در این هتل فراهم شده است که میهمانان تور دبی می توانند به سریع‌ترین شکل ممکن خود را به رستوران ها و سالن‌های ملاقات و دیگر امکانات تفریحی و تجاری فوق العاده ی هتل امارات تاور برسانند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید جدید دبی

 

 

مرکز خرید دی تو دی دبی در سال 1999 در منطقه دیره دبی تاسیس شد و یکی از مراکز خرید معروف دبی است که اجناسی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه می کند و مشتریان و بازدید کنندگان بسیاری دارد.مرکز خرید دی تو دی دبی به طور مستمر تمرکز بسیاری برای ارائه کلیه اجناس و کالاها با قیمت ارزان دارد و همواره جمعیت بسیاری در تور دبی در آن در حال خرید و بازدید هستند. ارائه وسیعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و برقی، لوازم تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم صوتی و تصویری، کتاب ها، جواهرات و مبلمان در مرکز خرید دی تو دی دبی در تور لحظه آخری دبی دیده می شود. وجود رستوران های متنوع با انواع غذاهای بین المللی و فست فود و انواع کافی شاپ های مدرن و شیک در مرکز خرید دی تو دی دبی وجود دارد.

شعبه دیگر این مرکز خرید روبروی متروی الاتحاد قرار دارد که نسبت به شعبات دیگر ارزان تر و دارای تنوع کالایی کمتر می باشد. انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم ورزشی، ظرف و ظروف، وسایل تزیینی، اسباب بازی، کیف و چمدان، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید برای مسافران تور دبی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد و در روزهای جمعه نیز فقط شعبه بین المللی آن در این ساعات در تور دبی بهار 95  باز است.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر برای گردشگران تور لحظه آخری دبی وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی 95 افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید جدید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد در ساختمانی هشت طبقه در شهر مشهد مقدس واقع شده است. مسافرین تور مشهد بهتر است بدانند که موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که با حرم، فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله ای برابر دارد و به ترتیب فاصله آنها تا هتل سی برگ مشهد 8،11 و 7 کیلومتر می باشد. از جمله امکاناتی که هتل سی برگ مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم کرده، میتوان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دارای 56 اتاق است که برای فراهم کردن رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 هر کدام از آنها به امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.اینترنت رایگان نیز در فضای لابی هتل سی برگ مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل سی برگ مشهد: مشهد، خیابان احمد آباد، بعد از هتل هما، نبش سی متری اول، بلوار رضا

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد بهار 95 و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان تور مشهد 95 خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین تور مشهد به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تفریحات کیش

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش نوروز 95  لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید در تور کیش از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح در تور کیش کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

 

 

 

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان در تور کیش نوروز 95  امكان این را میدهد كه زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی در تور کیش می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای مسافران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.در تور لحظه آخری کیش حتما از اینجا خرید کنید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید در تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش و مسافراني كه در تور کیش با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع در تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

 

بازار پردیس 2 کیش ، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش بهار 95  با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه شخصی آقای موسوی ساخته شده است. این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 1395از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور مشهد نوروز 1395قرار گرفته است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پالاس کیش

این هتل 5 ستاره در بهترین موقعیت تور کیش زمستان 94قرار گرفته است هتل در زمینی به مساحت ده هزارو پانصد متر ساخته شده است و با تمام نکات استاندارد در حال طراحی و ساخت می باشد امکاناتی که هتل را از سایر هتل متمایز میکند وجود استخر روباز در طبقه 15 و سالن سینما به ظرفیت 264 صندلی است و یک سالن فرهنگی برای برگزاری نمایشگاهها دارد.تور کیش نوروز 1395

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران کیش که هتل 5 ستاره بین المللی است در مرکز جزیرهتور کیش زمستان 94واقع شده است.این هتل در 2 برج جداگانه است که اتاقهای ضلع شمالی رو به چشم انداز زیبای دریا و ضلع جنوبی این هتل رو به جزیره و پارک بزرگ تور کیش نوروز 1395می باشد.این هتل جدیدترین سیستم تهویه را دارا می باشدهتل در سال 84  و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع تاسیس گردیدو ساخت آن هشت سال طول کشیده است.هتل ایران کیش دارای زیربنایی به اندازه 12000 متر مربع نیز می باشد همچنین دارا 22 واحد 50 تا 70 متری نیز هست هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر،صبحانه ،ناهار و استقبال فرودگاهی نیز می باشد.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است تور کیش زمستان 94بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت.تور کیش نوروز 1395

 

 


هتل لاله کیش

هتل کیش از هتل های چهار ستاره جزیره کیش میباشد که در سال 1383 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع ساخته شده است . این هتل دارای 152 اتاق میباشد.تور کیش نوروز 1395امکانات این هتل شامل تلویزیون با ماهواره ، اینترنت بیسیم رایگان ، کافی شاپ ، رستوران ، پارک کودکان و سالن ورزشی میباشد و همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه تقریبا 10 دقیقه میباشد و نزدیک به مراکز خرید کیش میباشد.تور کیش زمستان 94

 

 


هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش از هتل های 1 ستاره جزیره کیش میباشد که در میرمهنا و در جنب بازار عرب هایتور کیش زمستان 94 قرار دارد و شامل 27 اتاق می باشد. از امکانات این هتل یک ستاره می توان به تلویزیون، سیستم تهویه، مبلمان و یجچال را اشاره کرد. تور کیش نوروز 1395



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار زیتون کیش

این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.تور کیش نوروز 1395

 

 

 


بازار مروارید کیش

 

 

 

 

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.تور کیش نوروز 1395

 

 

 


بازار مریم کیش

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیرهکیش قرار دارد  همچنین این بازار دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.تور کیش نوروز 1395

 

 

 


بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم خانگی ، پوشاک و آرایشی عرضه می شود. فاصله این بازار کمی از شهر دور است.تور کیش نوروز 1395

 

 

 


بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است . در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود .تور کیش نوروز 1395

 

 

 


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .تور کیش نوروز 1395



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگرانتور مالزی نوروز 95در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگرانتور مالزی نوروز 95می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. 

 


هتل تریدرز پنانگ مالزی :

 

 

هتل تریدرز پنانگ مالزی را میتوان یکی از بهترین هتل های مالزی و بهترین گزینه اقامت تور مالزی دانست . این هتل با امکانات مدرن و خدمات عالی پذیرای گردشگرانتور مالزی نوروز 95می باشد . هتل 4 ستاره تریدرز در قلب پنانگ تنها 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی panang میباشد . علاوه بر این به دو بازار محلی هم مرتبط میباشد .

 

امکانات هتل تریدرز پنانگ مالزی :

 

رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار باز و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , بار 

 


هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

 

 از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای سازه ای مدرن و باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانانتور مالزی نوروز 95بوده وتمام تلاش خود راخواهدکرد تا لحظات خوبی را برای شما فراهم آورد .

 

 

 

 

این هتل دارای 662 اتاق در نهایت پاکیزگی ، آرامش را برای میهمانان فراهم نموده تا شما در فضا و محیط آرام اتاق های هتل لذت برده و به استراحت بپردازید . از جمله امکاناتی که در این اتاق ها به مسافرانتور مالزی نوروز 95  ارائه می گردد می توان به : بالکن اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تخت کینگ سایز ، یخچال ، مینی بار ، پنجره های قدی ، نور طبیعی ، مبلمان جنگلی ، میز کار ، سشوار ، حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی لوکس ، اینترنت پرسرعت ، روم سرویس 24 ساعته و ... اشاره داشت .

 

 

امکانات هتل اکوتوریا پنانگ

 

 شامل ماساژ و اسپا ، استخر روباز ، محوطه حمام آفتاب ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین گلف ، میز بیلیارد ، سالن اسکواش ، زمین تنیس ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری از اطفال ، فروشگاه هاي متعدد، صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، لابی ، بار ، کافی شاپ ، فضای سبز ، رستوران ، خدمات شست و شوی لباس ، روم سرویس شبانه روزی، پذیرش و تحویل فوری ، صندوق امانات ، شاتل رایگان به فرودگاه و ... از امکاناتیست که در هتل تعبیه شده تا سفری خاطره انگیز را در ذهن زوج های جوان ثبت کند.

 


هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی نوروز 95را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,مجلل ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

موزه اسلامی مالزی :

تاریخ جذاب اسلام در مالزی در موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذارده شده است، که یکی از بهترین مجموعه‌های هنر اسلامی در جهان است. بنای موزه خود مملو از جزئیات زیبای معماری اسلامی است و گالری‌های موزه انواع فرش، اشیاء گوناگون، کاشی و سرامیک، جواهرات، اسلحه‌ها، نسخ خطی و قرآن‌ها، و پارچه‌ها را به نمایش گذارده‌اند. موزه همچنین تور مالزی زمستان 94بخش‌هایی برای معرفی معماری اسلامی و همچنین هنر چین و هند دارد. دیدنی‌های جذاب موزه شامل بازسازی یک اتاق دوره عثمانی، طلاکاری‌ها و جواهرات و ماکت مساجد معروف در سراسر گیتی است. مجموعه همچنین شامل یک رستوران با غذاهای خاورمیانه‌ای و یک فروشگاه بی‌نظیر از آثار هنری اسلامی با کیفیت بسیار عالی است. که گردشگران تور مالزی نوروز 95می توانند با تهیه بلیط از این موزه دیدن فرمایند .


جزیره ماموتیک مالزی

جزیره ماموتیک مالزی

این جزیره دارای مساحت شصت و یک هزار متر مربع است و کوچکترین جزیره به شمار می آید.و یکی از معروفترین مکانها برای شنا و غواصی است و صخره های مرجانی در این سواحل بسیار دیدنی است.این جزیره دارای اقامتگاه رنجر ها ،یک اسکله و سه مهمان سرا است.توتیای دریایی که همان خارپشت دریایی اسن نوعی جانور آبزی خاردار است که به تعداد زیادی در کنار صخره ها یافت .تور مالزی نوروز 95

 


مسجد نگارا مالزی

مسجد نگارا مالزی

این مسجد بزرگ که مسجد ملی مالزیاست و یکی از مهمترین مساجد مسلمانان کوالالامپورمالزیبه شمار می آید.مسجد نگارا در سال 1965 افتتاح شد و به سبک مسجد مکه طراحی شده است مسجد نگارامالزیبا ظرفیت پنج هزار نفر است که در بین سیزده هکتار باغ قرار گرفته است.افراد غیر مسلمان در زمانهای غیر از نماز میتوانند به مسجد بیایند.پوشش مناسب برای وارد شدن به مسجد الزامی است.آرامگاه افراد مشهور مالزیدر نزدیک این مسجد است.تور مالزی نوروز 95

 


مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزیاست.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.تور مالزی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر ازمیر ترکیه 

شهر ازمیر ترکیه

این شهر یکی از شهر های ترکیه است و سومین شهر بزرگ در ترکیه بعد از استانبول و انکارا است این شهر ترکیه یکی از شهرهای عالی در زمینه ی صنعتی ، تجاری و بندری است.در ساحل دریای اژه واقع شده است به طور سالیانه تعداد زیادی نمایشگاه صنعتی و کنگره های تجاری و علمی در این شهر ترکیه برگزار میشود طبق اخرین آمار سرشماری جمعیت در این شهر بیش از سه میلیون نفر بوده است.از مهمترین دانشگاههای این شهر ترکیه دانشگاه صنعتی ازمیر است که تمام رشته های فنی مهندسی را دارد.این شهر یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه است.از شهر های باستانی این شهر میتوان شهر تاریخی افس که بزرگترین شهر باستانی در جهان است را نام برد همچنین آبهای معدنی، و سواحل چشمه بسیاری از توریستها را به خود جذب کرده است.این شهر به زبان یونانی سیمیرینی نامیده می شود.گردشگران می توانند از این شهر بازدید نمایند.تور ترکیه نوروز95


معرفی شهر آلانیا

آلانیا (به ترکی: Alanya) نام شهری تاریخی در کشور ترکیه میباشد که در 135km شهر آنتالیا واقع شده . در این شهر مکانهای مسکونی و توریستی زیادی وجود دارد. قلعه سلجوقی که در سده ۱۳ میلادی بنا شد، همانند تاجی بر سر شبه‌جزیره آلانیا میباشد . همچنین قلعه ۸ ضلعی و تاریخی قلعه دختر نیز از اماکن‌ دیدنی آلانیا میباشد. آلانیا در طول تاریخ، قسمتی از سرزمین کیلیکیه  و همچنین بخشی از سرزمین پامفیلیا بوده و بخشی از امپراتوری ایران نیز بوده است. سپس زیر سلطه و حاکمیت یونانی‌ها و رومی‌ها قرار گرفته. در دوره امپراتوری روم شرقی نامی به معنای «کوه زیبا» به آن داده شده . علاءالدین کی‌قباد، پادشاه سلجوقی در سده ۱۳ میلادی نام شهر را به علائیه تغییر داد. در نهایت آلانیا در سال ۱۴۷۱ میلادی، بخشی از امپراتوری عثمانی شد.تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: شهرهای ترکیه,آلانیا,ازمیر,آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هتل دی هاوس در منطقه تجاری نیشان تاشی استانبول واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، چای| قهوه ساز، وای فای رایگان و ... هستن. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 د قیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر است.فاصله هتل تا وسایل حمل و نقل عمومی کم است و گردشگرانتور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند با این وسایل به جاذبه های گردشگری مثل مسجد آبی، بازار بزرگ و ... برسند.

امکانات هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول ترکیه

 تراس، باشگاه، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکات، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، وای فای رایگان.

 


هتل پابلیک استانبول ترکیه :

هتل پابلیک استانبول یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شده است. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است که یکی از خیابان های معروف استانبول ترکیه محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافرانتور ترکیه نوروز 95محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.تور ترکیه نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ترکیه,هتل های خوب استانبول ترکیه,معرفی هتل های استانبول ترکیه,معروف ترین هتل های استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور تایلند نوروز 95  احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره در تور تایلند زمستان 94 فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95  بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی در تور لحظه آخری تایلند محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش در تور تایلند اسفند 94 بسیار خنک می باشد.

 

باغات جادویی در ساموئی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید آکاسیا استانبول یکی از جدیدترین مجموعه های تجاری شهر استانبول می باشد که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه اسکودار افتتاح شده است.این مرکز خرید با مرکز خرید مارمارا فاصله کمی دارد . دسترسی به مرکز خرید آکاسیا از طریق مترو ، اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد و مسافران تور استانبول میتوانند با رساندن خود به نزدیک ترین ایستگاه مترو ، راحتترین راه را برای رفتن به این مرکز خرید انتخاب کنند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید آکاسیا شش طبقه می باشد و حدودا ۳۰۰ تا فروشگاه دارد و در فضای سرپوشیده و شیک طراحی شده و دو فضای سبز خیلی زیبا در این مرکز خرید به چشم میخورد. در این مرکز خرید استانبول فروشگاههایی برای ارائه برندهای معروف و مارک های ترک وجود دارد که میتوان در تور استانبول نوروز 95 انواع اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ، کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را خریداری کرد .  البته آکاسیا دارای شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و … هم می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آکاسیا استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آرمادا استانبول واقع در محله‌ی سلطان‌ احمد استانبول یکی از هتلهای معروف سه ستاره می باشد که در نزدیکی چندین فروشگاه واقع شده است. مسجد کبود (Blue Mosque) و کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) در مجاورت هتل و انواع بار و رستوران در محدود‌ه‌ی یک کیلومتری آن قرار دارند.در تور استانبول 95 حتما در این هتل اقامت کنید. یک ایستگاه اتوبوس در ۵۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول (Istanbul Airport) در ۱۸ کیلومتری هتل است.

در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آرمادا در بین دیدنی‌های مهم استانبول قرار دارد و البته بسیار هم نزدیک به دریاست اما از ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا کمی دور است. این هتل در سال دوهزار مورد بازسازی کلی قرار گرفته و بیشتر از 110 اتاق دارد. خیلی از اتاق‌های هتل تنها به کوچه‌ای که از جلوی در هتل رد می‌شوند دید دارند، اما بعضی‌ها هم تراس رو به شهر دارند. مسافران تور استانبول بوفه‌ی صبحانه‌ی آرمادا را تحت هیچ شرایطی نباید از دست دهند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس، صبحانه‌ی مجانی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ مجانی، رستوران، سرو غذا در اتاق ، سرویس اتوبوس به نقاط دیدنی شهر، سوییت و تسهیلات برای معلولین در تور استانبول اسفند 94 اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرمادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مساجد معروف استانبول

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور استانبول تعطیلات اسفند 94 حتما از این مسجد دیدن کنید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد که برای مسافران تور لحظه آخری استانبول جالب می باشد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است که ارزش بازدید در تور استانبول نوروز 95 را دارد. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 

 

 

مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii نام دارد) از مساجد معروف تور استانبول در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول ۵ سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن ترکیه و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود.در تور استانبول بهار 95 حتما از این مسجد دیدن کنید.این مسجد به دلیل آنکه یکی از معماران آن یک بانوی مسلمان است مشهور شده است اما معماری آن بر اساس پلان و نقشه خسرو تایلا صورت گرفته است و خانم زینب فادیللی اوغلو که یک مهندس معمار ترک است طراحی داخلی و تصحیح معماری آنرا برعهده داشته است.دیدار از این مسجد تور لحظه آخری استانبول سرشار از لذت می باشد.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است و با موافقت شهرداری استانبول روی زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.مسجد دارای دو مناره به ارتفاع ۳۵ متر است و چیزی که این مسجد را از سایر مساجد معاصر متمایز می‌کند طراحی داخلی غیرمعمول و مدرن آن از نظر گردشگران تور استانبول زمستان 94  می باشد. سه سمت این مسجد شیشه ای می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین در تور دبی 95 ده دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی زمستان 94 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

 

هتل آرمانی دبی با طراحی زیبا در برج الخلیفه دبی در منطقه دان تاون دبی در مرکز دبی و نزدیکی مراکز خرید واقع شده است که در سال 2010 افتتاح شد و بعنوان بلندترین سازه ساخت بشر تا زمان افتتاح مطرح گردیده است.طبقات پائینی برج الخلیفه به هتل ارمانی اختصاص یافته که توسط موسسه جورجیا آرمانی طراحی و توسط هلدینگی آمریکایی ساخته شده است و گردشگران تور دبی می توانند تجربه نوین در محل اقامت طراحی شده توسط جورجیا ارمانی را در تور دبی بهار 95  تجربه کنند.

امکانات هتل آرمانی دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل با طراحی استثنائی است و سرشار از تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق کودکان ونوجوانان، زوجهای جوان ،توریستهای تور دبی 95 ،بازرگانان ،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل آرمانی بهره مند شوند.همه ساله این هتل پذیرای تعداد زیادی توریست و مهمان تور دبی از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل میتوان چهاراستخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم واسپا ،ماساژ،سونا،سالن بدنسازی،سالن آرایش و....  را نام برد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی واقع در منطقه دیره یکی از مراکز خرید مدرن ، باشکوه و از اصلی ترين جاذبه های گردشگری اين شهر به شمار می رود. حمرین سنتر مجهز به سيستم های خنک کننده قوی و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی در تور دبی نوروز 95  است به همین دلیل دارای هوای بسيار مطبوعی است که سبب شده تا بسياری از گردشگران تور دبی به دليل گرمای شديد سطح شهر به ويژه در ماه های گرم سال، بازدید از اين مرکز خريد به ساير مناطق شهر را ترجيح دهند.این مرکز خرید از مراکز خريد شناخته شده براي توریستان تور لحظه آخری دبی محسوب می گردد که شامل 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل می باشد.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر در تور دبی بهار 95 وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مناطق گردشگری معروف مشهد

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما به این روستا بروید. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد اسفند 94 است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 می کند.

 

 

 

منطقه اسفجیر مشهد روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد 95 برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید. آبشار زيباي اسفجير در انتهاي يک دره باريک و صخره اي با فضايي بسيار هيجان انگيز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبيعت در تور لحظه آخری مشهد  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید 95 می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد 95 مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی کههتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین هتلهای کیش

 

هتل آرا كیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد.در تور کیش نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل هاي قديمي و  ارزان قيمت جزيره در تور کیش مي باشد اما اين هتل به جهت سهولت دسترسي به مراكز خريد و بازارها، مورد توجه دوستداران خريد و خانواده ها واقع مي شود. از طرفي دسترسي به دريا و اسكله نيز با 10 دقيقه پياده روي به آساني در تور کیشميسر مي شود.

 

 

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره در تور کیش 95 بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان تور کیش استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا در تور کیش می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازارهای معروف کیش

 

بازار شارستان کیش توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش واقع در شهرک صدف به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در آبان ماه سال1391 به بهره برداری رسید.در تور لحظه آخری کیش حتما از اینجا خرید کنید.این مجموعه در 3 طبقه احداث و دارای 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد که به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در جزیره کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع برای گردشگرانتور کیش می باشد.این بازار بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد که گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هایی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار در تور کیش بزنند .

 

 

بازار مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در تور کیش بهار 95 در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز در تور کیش مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع در تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()