نوشته شده توسط : elham

هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی یکی از هتلهای لوکس و 5 ستاره دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل ۴ رستوران ، یک استخر روباز و سالن های ملاقات اختصاصی و ۴۷۱ اتاق و سوییت دارد. اتاقهای هتل رادیسون رویال شامل اتاقهای خانوادگی ، استاندارد و سوئیت لوکس با چشم اندازهای زیبا به دبی و مدینه الجمیرا می باشد که متراژ آنها بسیار متنوع است و همه اتاقها دارای بالکن اختصاصی بوده و برای کلیه سلایق گردشگران تور دبی طراحی و ساخته شده است . تجهیزات اقامتی آن از طراحیهای روز و کلاسیک جهان و دکورهای آن مطابق با طرح های سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی چیده شده است.تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان ، تلویزیون LCD ، ساعت آلارم ، حمام اختصاصی همراه با امکانات لوکس می باشد.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.رادیسون رویال هم رستوران های بین المللی دارد هم غذاهای آسیایی در آنها سرو می شود. میهمانان تور دبی می توانند استخر روباز هتل با نمایی به سوی ساحل جمیرا ، مرکز سلامتی و همچنین مرکز ماساژ و اسپای لوکس این هتل استفاده کنند.مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا در فاصله ۵ دقیقه ای هتل قرار دارد و فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل با ماشین ۱۵ دقیقه خواهد بود.
 
از دیگر امکانات این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب, خدمات نگهداری از اطفال , صرافی ,اتاق جلسه , کتابخانه ,آرایشگاه و....
 
 
 
 
 

 

هتل جمیرا امارات تاور دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در سطح جهان و امیر نشین دبی بشمار می آید. برجهای دوقلوی امارات تاور با نمای استیل منحصر بفرد سی و سومین ساختمان بلند جهان و از بلندترین هتل های جهان به حساب می آید وجزو گروه هتلهای زنجیره ای جمیرا می باشد.در تور دبی نوروز 95 اقامت در این هتل را فراموش نکنید.هتل پنج ستاره امارات تاور در سال  2009 در انواع شاخصه های هتلداری بعنوان بهترین هتل جهان اعلام گردید.ارتفاع سیصدو پنج متری هتل چشم انداز باور نکردنی از دبی و خلیج فارس را در طبقات فوقانی هتل به ذهنهای گردشگران تور دبی زمستان 94 می سپارد.

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید دبی بنام بلو وارد در هتل امارات تاور واقع شده است و ساحل اختصاصی هتل امارات تاور و استخر روباز این هتل بلند قامت از جذابیتهای منحصر بفرد هتل امارات تاور می باشد.داخل هتل نیز از معماری زیبا و شگفت انگیزی در تور دبی تعطیلات عید 95 برخوردار است. امارات تاور مجموع دو سازه زیباست که هتل در آسمان خراش کوتاه تر جای دارد. با توجه به ارتفاع بلند برج ها،برای آسایش میهمانان تور دبی بهار 95 برای تردد در طبقات پیشرفته‌ترین آسانسورهای موجود در جهان در این هتل فراهم شده است که میهمانان تور دبی می توانند به سریع‌ترین شکل ممکن خود را به رستوران ها و سالن‌های ملاقات و دیگر امکانات تفریحی و تجاری فوق العاده ی هتل امارات تاور برسانند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید جدید دبی

 

 

مرکز خرید دی تو دی دبی در سال 1999 در منطقه دیره دبی تاسیس شد و یکی از مراکز خرید معروف دبی است که اجناسی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه می کند و مشتریان و بازدید کنندگان بسیاری دارد.مرکز خرید دی تو دی دبی به طور مستمر تمرکز بسیاری برای ارائه کلیه اجناس و کالاها با قیمت ارزان دارد و همواره جمعیت بسیاری در تور دبی در آن در حال خرید و بازدید هستند. ارائه وسیعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و برقی، لوازم تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم صوتی و تصویری، کتاب ها، جواهرات و مبلمان در مرکز خرید دی تو دی دبی در تور لحظه آخری دبی دیده می شود. وجود رستوران های متنوع با انواع غذاهای بین المللی و فست فود و انواع کافی شاپ های مدرن و شیک در مرکز خرید دی تو دی دبی وجود دارد.

شعبه دیگر این مرکز خرید روبروی متروی الاتحاد قرار دارد که نسبت به شعبات دیگر ارزان تر و دارای تنوع کالایی کمتر می باشد. انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم ورزشی، ظرف و ظروف، وسایل تزیینی، اسباب بازی، کیف و چمدان، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید برای مسافران تور دبی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد و در روزهای جمعه نیز فقط شعبه بین المللی آن در این ساعات در تور دبی بهار 95  باز است.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر برای گردشگران تور لحظه آخری دبی وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی 95 افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید جدید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین در تور دبی 95 ده دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی زمستان 94 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

 

هتل آرمانی دبی با طراحی زیبا در برج الخلیفه دبی در منطقه دان تاون دبی در مرکز دبی و نزدیکی مراکز خرید واقع شده است که در سال 2010 افتتاح شد و بعنوان بلندترین سازه ساخت بشر تا زمان افتتاح مطرح گردیده است.طبقات پائینی برج الخلیفه به هتل ارمانی اختصاص یافته که توسط موسسه جورجیا آرمانی طراحی و توسط هلدینگی آمریکایی ساخته شده است و گردشگران تور دبی می توانند تجربه نوین در محل اقامت طراحی شده توسط جورجیا ارمانی را در تور دبی بهار 95  تجربه کنند.

امکانات هتل آرمانی دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل با طراحی استثنائی است و سرشار از تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق کودکان ونوجوانان، زوجهای جوان ،توریستهای تور دبی 95 ،بازرگانان ،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل آرمانی بهره مند شوند.همه ساله این هتل پذیرای تعداد زیادی توریست و مهمان تور دبی از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل میتوان چهاراستخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم واسپا ،ماساژ،سونا،سالن بدنسازی،سالن آرایش و....  را نام برد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی واقع در منطقه دیره یکی از مراکز خرید مدرن ، باشکوه و از اصلی ترين جاذبه های گردشگری اين شهر به شمار می رود. حمرین سنتر مجهز به سيستم های خنک کننده قوی و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی در تور دبی نوروز 95  است به همین دلیل دارای هوای بسيار مطبوعی است که سبب شده تا بسياری از گردشگران تور دبی به دليل گرمای شديد سطح شهر به ويژه در ماه های گرم سال، بازدید از اين مرکز خريد به ساير مناطق شهر را ترجيح دهند.این مرکز خرید از مراکز خريد شناخته شده براي توریستان تور لحظه آخری دبی محسوب می گردد که شامل 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل می باشد.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر در تور دبی بهار 95 وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

یکی از بازارهای کامل و بزرگ دبی است که دارای کافه ها و رستورانهای با شکوه و بازار طلا است.این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا عرضه می کند.دارای چشم انداز ساحلی نیز می باشد و تفریحگاههای ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک،و ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر اتصال می دهد.دو قسمت مجزا فستیوال سنتر،یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آبنمای زیبای دبی ساخته شده اند و دارای صد رستوران،ششصد فروشگاه،که بیست و پنج تای آن از مهمترین فروشگاهها هستند ،مرکز بولینگ،سینما،مرکز تفریحی، و پارکینگ موجود می باشد.گردشگران تور دبی می توانند  برای خرید سری هم به این مرکز خرید بزنند . گردشگرانتور دبی نوروز 95 می توانند به راحتی از این بازار خرید نمایند.

 

 

 


مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگرانتور دبی  است. مسافران  تور دبی نوروز 95  می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .


 خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران

تور دبی زمستان 94  می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند .

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

 

 

 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه.تور دبی زمستان 94

 


هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگرانتور دبی نوروز 95به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

 

 

 

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 


هتل وینچستر دبی

 

هتل وینچستر دوشعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع شده است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی زمستان 94ترجیح میدهند در آپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتل، امکاناتی نظیر آشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

 

همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر و سونا می باشد که گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از آن بهره مند شوند .

 

 

 

 

 


هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در سال 1999 تاسیس شده و دارای 3 ساختمان است. فاصله هتل تا باشگاه گلف 10 دقیقه پیاده روی و تا برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل مجلل با ارائه بهترین امکانات اقامتی خوش و رویایی را به مسافرانتور دبی اسفند 94هدیه می دهد. هتل وان اند اونلی رویال میراژ از 455 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( بنا به درخواست میهمانان ) و ... می باشد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی نوروز 95سرو می کند.

از امکانات هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، 7 اتاق جلسه، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، تراس پشت بام، باغ، کتابخانه و ... برای میهمانانتور دبی زمستان 94اشاره نمود.

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

 

هتل زعبیل سرا دبی از دیگر هتل های بسیار  لوکس و مثال زدنی جزیره مصنوعی پالم جمیرا می باشد.این هتل 6 طبقه با 405 اتاق و سوئیت بی نظیر می باشد و تمامی اتاق ها رو به دریا مجهز می باشند . طراحی رستوران ها بسیار زیبا و در تزئینات داخلی آن طلا به کار رفته است. در تور دبی تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید.سرویس های حمام این هتل شیشه ای و به سبک شرقی ساخته شده است. این هتل 4 سوئیت دارد که این 4 سوئیت سونا های اختصاصی دارد و در اتاق های این هتل سرویس حمام برای گردشگران تور دبی به گونه ای ساخته شده است که دارای دربهای پنجره ای شکل و کاملاً به سبک شرقی ساخته شده است.


این هتل همانند قصری است با شکوه که به سبک دوره ی عثمانی ساخته شده و هزینه ی بسیاری برای طراحی این دکور صرف گردیده است . اقامت در این هتل در تور دبی نوروز 95 سرشار از خاطره می باشد.طلایی که در ساخت این هتل استفاده شده 3 برابر طلای استفاده شده در هتل برج العرب می باشد. در اکثر نقاط این هتل سنگ مرمر بکار رفته و در انتخاب سنگ ها دقت بسیار شده است که از بهترین سنگ های موجود در دنیا باشند. از لوستر های بسیار بزرگ و باشکوهی برای روشنایی این هتل برای مسافران تور دبی استفاده گردیده است که حداقل 2 میلیون دلار هزینه داشته است و دست ساز می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 40 دقیقه است .

امکانات هتل در تور دبی بهمن 94 شامل :
صرف صبحانه ، پارک آبی ، سرویس رایگان به مراکز خرید و فروشگاه ها ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه در تمامی اتاق ها، زمین تنیس ، سالن آرایشگاه ، استخر روباز با جکوزی ،استخر سرپوشیده ، استخر برای کودکان، 3 سونا، 12 اتاق ماساژ که در حیاط واقع شده است ،  ساحل اختصاصی خلیج فارس و ....

 

 

 

 

هتل مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل برای راحتی مسافران تور دبی در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی 95  وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی نوروز 95 رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95  این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیدنی های معروف در دبی

 

 

برج ساعت دیره دبی نام یک میدان در دبی و از جاذبه های گردشگری تور دبی می باشد که توسط مهندس ادگار بابلیک در خارج از کشور طراحي شده و توسط يک سازنده محلي ناشناخته در سال 1964 ساخته شد. هم اکنون منطقه اطراف فلکه برج ساعت از نظر تجاری دارای اهمیت قابل توجهی است.در تور دبی تعطیلات بهمن 94 از این برج دیدن کنید. این میدان در منطقه شرقی دبی به نام دیره واقع شده است.میدان ساعت دیره خیابان‌های ام‌هریر، المکتوم و ابوبکر را به هم متصل می‌کند. برج ساعت دیره در بین فارسی‌ زبانان بیشتر با نام میدان ساعت شناخته شده است .برج ساعت دیره از سال 1972 در خارج از کشور به عنوان يک نماد دبي برای بازدید در تور لحظه آخری دبی  مرمت شد.در محوطه اطراف برج ساعت ديره دفاتر بسيار مهم تجاري که شامل خطوط هوايي بزرگ بين المللي فعال در دبی است قرار گرفته اند.

 

 

 

 

دهکده جهانی در دبی یکی از مقاصد گردشگری و فرهنگی منحصر به فرد در دبی می باشد که در سال ۱۹۹۷ روبه روی شهرداری دبی تاسیس شد و بعدها از آن جا به فستیوال سیتی دبی منتقل شد. تا اینکه در سال ۲۰۰۵ به طور دائم به خروجی جاده ۳۷ امارات منتقل شد. در طول ۱۵ سال گذشته این مرکز طیف وسیعی از انواع امکانات تفریحی و سرگرمی به بیش از میلیون ها گردشگر تور لحظه آخری دبی ارائه می کند. این مرکز دارای فروشگاه ها و مراکز خرید نیز می باشد و در 5 ماه از سال آماده استقبال از مسافران تور دبی می باشد. در سکوها و غرفه های ویژه هر کشور از سرتاسر دنیا فرهنگ ، نمایش ها ، جاذبه ها و اقلام و غذاهای خود را برای فروش عرضه می کنند. برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان در تور دبی تعطیلات زمستان 94 در بازدیدهای متعدد موارد بسیاری وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد بزرگ دبی

این مسجد که از مساجد معروف دبی می باشد و در منطقه بر دبی واقع شده است در سال 1998 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته است. مسجد بزرگ دبی با ارتقاع 70 متر دارای بلندترین مناره شهر می باشد و همچنین 45 گنبد کوچک در این مسجد به چشم می خورد. گردشگران تور دبی زمستان 94در بازدید این مسجد 9 قاب عکس شیشه ای و لکه دار که بزرگ هم هستند را می توانند مشاهده کنند که جز مشخصات این مسجد بزرگ می باشد که این مسجد را به مکانی مقدس برای مردم شهر تبدیل کرده است. 

 

 

موزه ام الشیف مجلس دبی

موزه ام الشیف مجلس دبی در سال 1955 در منطقه جمیرا دبی در بخش ساحلی آن برای مکانی به عنوان استراحتگاه شیخ راشد ابن سعید آل مکتوم بنا شد. این مکان که امروزه به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد جز بناهای قدیمی و با ارزش دبی می باشد. گردشگران تور دبی نوروز 95 علاقه مند به فرهنگ و تاریخ این شهر می توانند با بازدید از این موزه از زیباترین مجموعه نخلستان امارت نیز دیدن کنند.شما برای ورود به این موزه یک درهم پرداخت می کنید و در ساعت های 8:30 صبح تا 8:30 شب می توانید از این مجموعه در روزهای عادی دیدن کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی دبی,مکانهاي ديدني دبي,مسجد بزرگ دبی,موزه ام الشیف مجلس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی هتلی 4 ستاره که در منطقه دیره دبی قرار دارد و دارای 8 طبقه می باشد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 2 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که این اتاق های استاندارد از ویژگی های بارز هتل جواهر گاردن دبی است . همچنین تعدادی از مراکز خرید به این هتل نزدیک بوده و دسترسی به آنها برای مسافران تور دبی اسفند 94 آسان می باشد.از دیگر مزایای هتل می توان به پرسنل با تجربه با روابط عمومی بالا می باشد که همه ی تلاش خود را می کنند که رضایت میهمانان هتل حاصل شود در ضمن سرویس دهی این هتل به صورت آل می باشد . از امکانات اتاق های هتل می توان سیستم تهویه ، تلویزیون ، رادیو ، یخچال ، حمام و . . . نام برد. امکانات عمومی هتل جواهر گاردن دبی برای گردشگران تور دبی 95 عبارتند از استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، باشگاه بدنسازی ، پارکینگ ، صندق امانات ، کافی شاپ ، رستوران که انواع غذاهای بین المللی و دریایی در آن سرو می شود و به بهترین نحو از میهمانان تور دبی پذیرایی می شود تا بهترین سفر خود را در هتل جواهر گاردن دبی تجربه کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل جواهر گاردن دبي ,هتل جواهرگاردن در دبی, امکانات هتل جواهر گاردن دبی, موقعیت هتل جواهر گاردن دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

 

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی رستوران های ایرانی دبی,رستوران های ایرانی دبی,رستوران های ایرانی در دبی,بهترین رستوران های ایرانی دبی,رستوران هاي ايراني در دبي,لیست رستوران های ایرانی در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

 

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی رستوران های ایرانی دبی,رستوران های ایرانی دبی,رستوران های ایرانی در دبی,بهترین رستوران های ایرانی دبی,رستوران هاي ايراني در دبي,لیست رستوران های ایرانی در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

منطقه دیره دبی

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی آذر 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی دی ماه 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیره دبی,منطقه ديره دبي,منطقه دیره,دیره در دبی,هتل های منطقه دیره دبی ,منطقه دیره در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

 
مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی,هتل های معروف دبی,لیست هتل های دبی,معرفی هتل در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خریدهای معروف دبی

مرکز خرید الواحه دبی

مرکز خرید الواحه دبی مجموعه ای تجاری شامل 70 فروشگاه در 4 طبقه می باشد که در سال 2009 بازسازی شده و دوباره بازگشایی گشته است وبین مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 معروف است، دلیل بازسازی این مرکز خرید آتش سوزی ۀن در سال 2005 می باشد. بعد از بازگشایی مجدد آن این مرکز خرید به یکی از بهترین مجموعه های تجاری دبی تبدیل شد . مرکز خرید الواحه دبی پذیرای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشند ، آنها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی مجموعه ای تجاری که شامل 48 دفتر تجاری و تفریحی در دو طبقه می باشد که در سال 200 در جاده شیخ زاید دبی تاسیس گردید. مسافران تور دبی آذر 94 بدانید که فاصله فرودگاه تا این مرکز خرید 15 دقیقه می باشد و 20 دقیقه تا منطقه آزاد جبل علی فاصله دارد. مساافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 می توانند به مرکز خرید مزایا دبی رفته و کالاهایی با قیمت ارزان را خریداری کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خریدهای معروف دبی,مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی,مرکز خرید در دبی,بهترین مراکز خرید در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

رستوران های دبی

رستوران دانیال دبی

هتل های ۵ ستاره، در تهیه ی بهترین غذاها به هیچ عنوان دریغ نمی کنند. پس جای تعجبی نیست که غذاخوردن در دبی بسیار پرهزینه است. اما بدون شک این هزینه ی بالا ارزش امتحان غذاهای دبی را دارد. همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی

 

رستوران حاتم طلائی دبی

اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد.دبی به خاطر توریستی بودنش دارای رستورانهای بین المللی بسیاری است این رستوران ها انواع غذاها را در اختیار گردشگران دبی قرار میدهند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. در این رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی آبان 94 میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران دانیال دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

تور دبی آبان 94

تور دبی پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

دیدنی های دبی

دبی اسپورت سیتی دبی

این منطقه در زمینی به مساحت 4650 هکتار و در دبی لند ساخته شده است . دبی اسپورت سیتی یک منطقه زیبا و تفریحی می باشد که دارای کاربردهای تجاری و مسکونی نیز بوده و از امکانات رفاهی ورزشی بسیار مناسب برخوردار است .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند. این مجموعه از استادیوم های نوین و بی نظیری برخوردا است که از جمله می توان به : استادیوم اختصاصی کریکت ، استادیوم چند منظوره سرباز برای ورزش هایی مانند فوتبال و راگبی ، استادیوم چند منظوره سرپوشیده برای ورزش هایی مانند بسکتبال و والیبال ، ورزشگاه اختصاصی هاکی اشاره کرد .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

دبی اسپورت سیتی دبی

این مجمعه از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است که در جنوب جمیرا ویلیج و در کنار بزرگراه امارات قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه دبی حدودا 20 دقیقه می باشد همچنین این شهر در محدوده دبی لند واقع شده است و در قسمت شرقی آن پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار گرفته است .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در کنار تاسیسات ورزشی این شهر امکانات اقامتی بسیاری نیز پیش بینی شده است تا گردشگران تور دبی پاییز 94 و کسانی که برای بازدید به این مکان آمده اند بتوانند مدتی را در آنجا سپری کنند .

دبی اسپورت سیتی دبی

 

دهکده غوص در دبی

این دهکده یکی از دیدنی های دبی می باشد که در نزدیکی دهانه خور و در منطقه شندغه واقع شده است . این دهکده در نزدیکی خانه شیخ سعید آل مکتوم واقع شده است که در آن زندگی و آداب و رسوم  و زندگی و فرهنگ مردم به صورت زنده به نمایش در آمده است .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. این مردمان از طریق ماهیگیری و غواصی یا استخراج مروارید امرار معاش می کردند .

دهکده غوص در دبی

در کنار این دهکده تعدادی فروشگاه و غرفه عرضه کننده صنایع دستی نیز قرار دارند که علاقه مندان تور دبی می توانند از این غرفه دیدن کنند .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

مطالب:

تور دبی پاییز 94

 

تور دبی آبان 94

دهکده غوص در دبی

دبی اسپورت سیتی دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هیلتون جمیرا دبی

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران تور دبی پاییز 94 , نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که شما مهمانان عزیز با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

خوب است مسافران تور دبی پاییز 94 بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد.

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

آن دسته از مسافران تور دبی آبان 94  که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

 

هتل گراند حیات دبی

تور دبی هتل گرند حیات

هتل گراند حیات یک هتل 5 ستاره است که دارای طراحی داخلی و خارجی فوق العاده ای می باشد. این هتل متشکل از 674 اتاق با دکوراسیون مدرن کلاسیک و سنتی است. اتق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند. همچنین چشم انداز بی نظیری دارند که باعث می شود مسافران تور دبی آذر 94 از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل گرند حیات

 

 

تور دبی هتل گرند حیات

از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: اتاق های تمیز و زیبا , اتاق هایی ویژه معلولین , اتاق بازی برای کودکان , سویس های بهداستی فوق العاده , 14 رستوران با منوهای متنوع , استخر روباز , مرکز آب گرم , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف و ....مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور دبی هتل گرند حیات

 

 

 

هتل تاج پالاس دبی

تور دبی هتل تاج پالاس

هتل تاج پالاس از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که متشکل از اتاق های به بزرگی 61 متر مربع می باشد. اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمان لوکس تزئین شده است. کف اتاق ها پارکت می باشد و اتاق ها دارای بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده می باشند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

از امکانات این هتل می توان به استخر بام , 6 رستوران و تریا که غذاهای بسیار لذیذ و متنوع را سرو می کنند , استخر کودکان , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , اینترنت داخل اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران تور دبی پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.این هتل در نزدیکی ایستگاه متر واقع شده است و همچنین این هتل هر روز سرویس ترانسفری به سمت مراکز خرید و سواحل دبی فراهم آورده است. مسافران تور دبی آذر 94  با اقامت در هتل تاج پالاس می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل تاورز روتانا دبی

تور دبی هتل تاورز روتانا

هتل 4 ستاره تاورز روتانا در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است که بسیار لوکس و زیبا می باشد. این هتل در کنار برج الخلیفه می باشد و منظره زیبایی از این برج را به نمایش می گذارد که باعث جلب توجه بسیاری از توریست ها و مسافران عزیز تور دبی مهر 94 می شود. موقعیت مکانی این هتل برای مدیران و تجاری که برای دیدن نمایشگاه های دبی به این کشور سفر می کنند بسیار خوب و مناسب است. هتل تاورز روتانا متشکل از 360 اتاق است که بسیار زیبا لوکس و تمیز می باشند. اتاق های این هتل دارای مبلمانی زیبا , تلویزیون ال سی دی , حمام , صندوق , اینترنت که هر ساعت با پرداخت سی درهم شارژ می شود و... می باشد. اتاق هایی که در طبقات بالای هتل هستند منظره فوق العاده ای را از دبی برای مهمانان و مسافران عزیز تور دبی آبان  94  که در این هتل اقامت دارند فراهم می آورد. صبحانه نهار و شام در رستوران این هتل به صورت بوفه می باشد و مهمانان هر آنچه را که میخواهند می توانند نوش جان کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز که در پشت بام آن قرار دارد و دارای منظره زیبایی از بلوار جمیرا می باشد , سونا , جکوزی , باشگاه بدنسازی و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی آذر 94  می توانند با اقامت در اینن هتل از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

 

 

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی متشکل از 409 اتاق زیبا و لوکس می باشد. برای آسایش مسافران تور دبی پاییز 94  در این هتل یک صرافی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اتاق مخصوص برای نگهداری از کودکان , سالن بدنسازی و .... اشاره کرد. مسافران تور دبی مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری آرام  راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

 

 

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آبان  94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پنج ستاره القصر دبی  هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر بفرد قصرهای سلاطین کهن را در نظرها تداعی می سازد . این هتل قصری به تمام معنی در مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح محوطه باغ بهشتی القصر وفضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره و لوکس القصر دبی Dubai Al Qasr Hotel در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی میهمانان تور دبی به این پارک فراهم آورده است. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم برای گردشگران تور دبی ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برخوردار میباشند.مرکز آب گرم Talise، فرصت مناسبی را جهت کسب آرامش میهمانان تور دبی بوجود آورده است. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس و اسکواش میباشد.میهمانان تور دبی آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیدنی های دبی

 

 

موزه عجمان به عربی ( متحف عجمان ) یکی از معالم بارز وتاریخی و جاذبهٔ گردشگری امارت عجمان ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارج امارات به سویش می‌شتابند. موزهٔ عجمان در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌ است. این دژ تاریخی در سال ۱۷۷۵ مبلادی بنا شده‌است و در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است. در این موزه مدل‌های زنده نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را برای مسافرین تور دبی به تصویر می‌کشند. همچنین آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع ، بدست آمده، و همچنین ظرف‌های سفالی یافت شده‌ در موزه به معرض نمایش مسافران تور دبی گذاشته شده‌است. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین ، هداهای یادبودی، مدال‌ها ، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه نیز به داروهای سنتی قدیمی اختصاص داده شده‌ است.در تور لحظه آخری دبی حتما از این موزه دیدن کنید.

 

 

 

 یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما در تور دبی می توانید ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبی برای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه در تور دبی 94 می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید معروف دبی

 مرکز خرید مال امارات در دبی که در دو طبقه بنا شده است علاوه بر مغازه های متنوع دارای امکانات تفریحی بسیاری می باشد . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پیست اسکی سرپوشیده آن است .فضایی که خریداران در تور دبی آبان 94 می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای برای مسافران تور دبی است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و ... است .ساعات کاری این بازار برای مسافران تور دبی ازشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و  چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد.

 

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را با تخفیفی خوب در تمام طول سال برای گردشگران تور دبی عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای تفریح کودکان در تور دبی دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

 هتل رفلکشن دبی در خیابان الجداف دبی قرار دارد که دویست متر پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس کریکت استادیوم دارد و  حدود 4کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3کیلومتر تا ایستگاه مترو ورلد ترید سنتر فاصله دارد .این هتل نزدیک به مرکز خرید وافی ، موزه هنرهای معاصر خاورمیانه ، پارک دلفین ها ، دبی فستیوال سیتی، دبی کریک، دبی مال و برج الخلیفه و استادیوم تنیس دبی می باشد.این هتل برای مسافرین تور دبی بسیار جالب است و دکوراسیون هر طبقه این هتل به توجه به فرهنگ و معماری کشورهای مختلف آسیایی ، اروپایی و آمریکایی طراحی شده است.نکته قابل توجه درباره این هتل برای گردشگران تور دبی این است که هر اتاقی به سبک معماری یک کشور خاص طراحی شده و دکوراسیون اتاق ها با توجه به فرهنگ و طراحی آن کشورها انجام شده است. از امکانات این هتل برای مسافرین تور دبی میتوان به استخر در فضای باز ، رستوران و خدمات 24 ساعته اشاره کرد. امکان دسترسی به اینترنت در همه قسمت های هتل وجود دارد. 

 

 

 

 

هتل لاون دبی هتلی بسیار زیبا و راحت می باشد که موقعیت خوبی در مرکز دبی دارد و 3 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقعه فاصله دارد. فاصله هتل 3 ستاره لاوندر دبی تا مرکز خرید برجمان کمتر از 2 کیلومتر است. از امکانات این هتل 3 ستاره دبی میتوان به استخر پشت بام و تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد.پذیرش این هتل بصورت 24 ساعته آماده خدمات است.جایی هم برای نگهداری چمدان های مسافران تور دبی در هتل در نطر گرفته شده است و در صورت درخواست پارکینگ در اختیار مسافران تور دبی قرار خواهد گرفت.میهمانان تور دبی مهر 94 میتوانند در تراس افتابگیر هتل زیر سایه بان ها استراحت کنند و یا در سالن بازی هتل بیلیارد بازی کنند. تراس اتاق های هتل منظره بسیار زیبایی دارند.اتاق های هتل لاوندر دبی مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی هستند و خدمات خشکشویی نیز به مهمانان تور دبی ارائه می شود. صبحانه را میتوانید با قهوه تازه دم در اتاقتان میل کنید. رستوران های هتل هم غذاهای بین المللی سرو میکند و با غذاهای منطقه از میهمانان تور دبی پذیرایی می کند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل جا اوشن ویو دبی

 هتل 4 ستاره جا اوشن ویو در ساحل جمیرا قرار دارد. این هتل دارای 342 اتاق است که همه اتاق ها بالکن و امکانات تلویزیون و حمام خصوصی دارند. مسافران تور دبی می توانند در باشگاه مجهز این هتل به تمرینات ورزشی پرداخته و پس از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت ببرند و یا از خدمات ماساژ استفاده کنند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. این هتل 10 دقیقه رانندگی تا مارینا مال و 40 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. 

در تور دبی 94  در این هتل اقامت کنید

 

آدرس : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach ResidenceDubai 26500United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

اتاق هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

رستوران هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

رستوران هتل جا اوشن ویو دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جا اوشن ویو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

 

 هتل آپارتمان لوتوس گرند با اتاق های بزرگ و جاذار خود در فاصله 3/2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. آپاتمان های 1، 2 و 3 اتاقه این هتل دارای بالکن، آشپزخانه مجهز و حمام شخصی برای هر اتاق می باشد. اتاق های نشیمن مجهز به تلویزیون 34 اینچ، کانال های ماهواره و دی وی دی پلیر است. در رستوران شبانه روزی این هتل غذاهای با کیفیت بین المللی سرو می شود. مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به مرکز تجارت جهانی، خور دبی، مراکز خرید و باشگاه های گلف برسند.

در تور دبی 94  در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

امکانات هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

سونا، جکوزی، باشگاه، استخر، استخر کودکان، نگهداری از کودکان، کتابخانه، اتاق های وی آی پی، آسانسور، رستوران، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، عابر بانک، خدمات بلیت.

 

 

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

 هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

رستوران هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

استخر هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان لوتوس گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا در تور دبی مرداد 94 هم از اقامتی دلنشین لذت ببرید و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جنراد دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 هتل پنج ستاره کرون پلازا دبی دیره هتلی بسیار زیبا ومجلل، با چشم انداز بینظیر نسبت به شهر دبی و مراکز خرید دبی در اتوبان شیخ زائد روبه روی مرکز همایشهای بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد .دسترسی به جاذبه های توریستی تور دبی از قبیل برج الخلیفه ، برج العرب ، پارک آبی ، مراکز خرید دبی و... از این هتل بسیار آسان میباشد. اتاقهای هتل کرون پلازای دبی بسیار متنوع ، بزرگ و مجهز می باشد. انواع اتاقهای استاندارد ، لوکس و یکصد و چهل سوئیت مجلل هتل کرون پلازا را تشکیل می دهد.مسافرین تور دبی شهریور 94 هتل کرون پلازای شیخ زائد می توانند آرامشی باور نکردنی را در این هتل تجربه کنند.امکانات لوکس اتاقها , کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و خیره کننده باعث می شود گاهی اوقات مسافران تور دبی استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی  ترجیح دهند . 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران انار یکی از معروفترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی واقع در بازارچه مدینت الجمیره دبی است . کیفیت غذاها، محل بسیار آرام و دیدنی , طراحی سنتی و زیبا و همینطور چشم اندازی زیبا از برج العرب و برج های بادی موجب شده اند که مشتری های این رستوران در تور دبی بسیار فراوان باشند.غذاهای متنوع ایرانی , عربی و خاورمیانه این رستوران با این که قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای طعم لذیذ و دلچسبی است. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی انار در دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی مرداد 94 از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی مرداد 94 از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل میفر دبی

هتل میفر در منطقه دیره و خیابان رقه واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره دبی می باشد. این هتل مجموعا 132 اتاق دارد. استخر هتل میفر دبی روی بام احداث شده است. برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک به این هتل نزدیک هستند. ایستگاه های مترو و مراکز خرید دبی در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، سرویس رایگان به مراکز خرید و دریا، مینی بار، ماهواره، اینترنت وای فای، صندوق امانات، خدمات نگهداری از اطفال، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، فکس و کپی، لباسشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میفر دبی

تصویر اتاق هتل میفر دبی

تصویر هتل میفر دبی

تصویر اتاق هتل میفر دبی

تصویر هتل میفر دبی

تصویر اتاق هتل میفر دبی

تصویر هتل میفر دبی

تصویر اتاق هتل میفر دبی

تصویر هتل میفر دبی

تصویر استخر هتل میفر دبی

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل میفر دبی,هتل های لوکس دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی در خیابان رقه احداث شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 133 اتاق دارد.  در قدیم نام این هتل منهتن بوده که بعدها به نام آونیو تغییر کرد. اتاق های هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین در این هتل فروشگاه های زیادی ساخته شده است. روی پشت بام هتل یک استخر روباز قرار دارد. در هتل یک صرافی هم در دسترس میهمانان وجود دارد. در هتل یک سالن ورزشیو دارت و بیلیارد در نظر گرفته شده است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، سالن ورزشی، فکس و کپی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آونیو دبی

تصویر هتل آونیو دبی

تصویر هتل آونیو دبی

تصویر لابی هتل آونیو دبی

تصویر هتل آونیو دبی

تصویر رستوران هتل آونیو دبی

تصویر هتل آونیو دبی

تصویر رستوران هتل آونیو دبی

تصویر هتل آونیو دبی

تصویر اتاق هتل آونیو دبی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آونیو دبی,هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های لوکس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گرند حیات دبی

هتل حیات دبی در منطقه بردبی واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره دبی می باشد. هتل 16 طبقه است و مجموعا 647 اتاق دارد. هتل گرند حیات در سال ۲۰۰۳ احداث شده است. این هتل دارای 15 رستوران است. فرودگاه بین‏ المللی دبی در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار گرفته است. فروشگاه‏های مختلف، بار، غذاخوری، رستوران‏، کافه و مکان‌های تفریحی در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار دارند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کامپیوتر، فروشگاه، استخر کودکان، بار، دیسکو، آرایشگاه، صرافی ، مینی کلاب ، استقبال فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، استخر، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس کرایه اتومبیل، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، کافه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر استخر هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر لابی هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر اتاق هتل گرند حیات دبی

تصویر هتل گرند حیات دبی

تصویر لابی هتل گرند حیات دبی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی,معرفی هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دبی مارین بیچ


تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

هتل دبی مارین بیچ دبی از هتل های ساحلی و 5 ستاره شهر توریستی دبی می باشد. این هتل متشکل از 195 اتاق با پنجره های دوجداره است که آسایش را برای مسافران تور دبی اردیبهشت 94 که در این هتل اقامت دارند فراهم آورده است. از امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ , استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , باغ برای استراحت مهمانان , خدمات نگهداری از کودکان و... اشاره کرد.

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 

از دیگر امکانات این هتل که آن را از دیگر هتل های متمایز می کند داشتن فروشگاه های متعدد است که مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از خرید کردن در این فروشگاه ها لذت ببرند. بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی و اتومبیل کرایه نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

 

تور دبی هتل دبی مارین بیچ

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبی مارین بیچ, معرفی هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آستوریا دبی


تور دبی هتل آستوریا

 

هتل آستوریا دبی از هتل های 3 ستاره شهر توریستی دبی می باشد که مشکل از 108 اتاق است. اتاق های این هتل بسیار تمییز و پاکیزه است و مسافران تور دبی تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند با خیالی آسوده به استراحت بپردازند. یکی از امکانات این هتل داشتن صرافی داخل آن می باشد که باعث افزایش آسایش و راحتی مهمانان هتل شده است. این هتل بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل آستوریا می توان به استخر روباز , لابی , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

 

تور دبی هتل آستوریا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستوریا دبی, معرفی هتل های دبی, هتل های خوب دبی, معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل جمیرا روتانا دبی


تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی بهار 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی, هتل های خوب دبی, بهترین هتل های دبی, معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دآدرس دبی


 

تور دبی هتل دآدرس

 

هتل دآدرس دبی از هتل های مجلل , لوکس و 5 ستاره دبی است که چون الماسی در قلب منطقه داون تاون میدرخشد. مسافران تور دبی اردیبهشت 94  و جهانگردانی که در این هتل اقامت داشتند از آن به عنوان یکی از لوکسترین هتل های دبی یاد می کنند. هتل دآدرs دارای 822 اتاق لوکس و سویت های درجه یک می باشد که چشم انداز فوق العاده ای از داون تاون دارند. 

 

تور دبی هتل دآدرس

 

اتاق ها دارای طراحی مدرن و کلاسیک هستند علاوه بر این بسیار تمیز می باشند و مسافران تور دبی خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند با خیالی آسوده به استراحت خود بپردازند. بنا به درخواست مهمانا غذای ان ها در اتاق هایشان نیز سرو می شود که اقامت اشرافی آن ها را تکمیل می کند.

 

تور دبی هتل دآدرس

 

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخرهای روباز , 5 رستوران بین المللی با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه , سالن بدنسازی بیست و چهار ساعته , آرایشگاه , اتاق مخصوص نگهداری از کودکان و... اشاره کرد. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یادماندنی و اشراف زاده ای را تجربه کنند.

 

تور دبی هتل دآدرس

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دآدرس دبی, معرفی هتل های دبی, هتل های خوب دبی, بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سیاج دبی

 

هتل سیاج دبی

هتل سیاج در منطقه دیره دبی و نزدیک میدان ساعت قرار دارد. خوب است مسافران تور دبی 94 بدانند که این هتل سه ستاره تنها چند قدم تا مترو و فرودگاه بین المللیفاصله دارد. نظافت به صورت تمام و کمال در این هتل رعایت می شود. هتل سیاجاز 61 اتاق و هشت اتاق زیبا و لوکس تشکیل شده است. اتاق ها کاملا نورگیر می باشد و فضای آرام و دل نشینی دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر رو باز در بام هتل , لابی , رستوران با انواع غذاهای خوش مزه و لذیذ و متنوع , سرو صبحانه به شکل بوفه , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی فروردین 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیاج دبی, هتل های خوب دبی, معرفی هتل های دبی, بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران تور دبی 94, نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که مسافران عزیز تور دبی عید 94 با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

خوب است مسافران تور دبی 94بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد. مسافران تور دبی نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند و لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

آن دسته از مسافران تور دبی 94که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی, معرفی هتل های دبی, هتل های خوب دبی, بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سیتی سیزن دبی

 

هتل 4 ستاره ی City Season در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مراکز تجاری آن واقع شده است. این هتل شیک بوده و شامل 180 اتاق و سوییت می باشد که هرکدام مبله و دارای امکانات رفاهی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و همینطور مسافران تور دبی 94 می توانند از غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف کافی شاپ هتل استفاده کنند. از فرودگاه به سمت هتل با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده تا مرکز تجاری, سیتی سنتر, حدود 5 دقیقه فاصله است. از امکانات دیگر آن استخر, سونا, باشکاه و پارکینگ را می توان نام برد. و مسافران تور دبی نوروز 94 که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند از امکانات آن بهره کامل را ببرند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی سیزن دبی, معرفی هتل های دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد