نوشته شده توسط : elham
بازار صفین کیش یکی از بازارهای جزیره کیش می باشد که دارای معماری سنتی عربی می باشد و در سال 1350 و در ساحل شمال غربی کیش قرار دارد. این بازار به بازار عربها در کیش معروف است و از قدیم تا کنون از مراکز خرید اهالی خود کیش می باشد. این بازار شامل یک طبقه می باشد که مسافران تور کیش پاییز 94  می توانند از 70 غرفه ای که در بازار می باشد دیدن کنند و خرید های خود را انجام دهند. بازار صفین کیش در زمینه های فروش پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم بهداشتی ، مواد غذایی و . . . فعالیت می کنند. این بازار نزدیک به بازار پارس خلیج می باشد و گردشگران تور کیش آذر 94  با رفتن به این بازار می توانند از اسکله های تفریحی و ساحل های زیبای جزیره که نزدیک به بازار صفین کیش قرار گرفته است بازدید کنند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار صفین کیش,بازار سفین کیش,بازار عربهای کیش,بازارهاي کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جزیره هندورابی در کیش مکانی بسیار آرام و زیبا و می توان آن را یک منطقه غیر مسکونی به حساب آورد که دارای نمایی شگفت انگیز با سنگهایی زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش زمستان 94 به عنوان یک منطقه تفریحی و آرام قرار گرفته است . این جزیره جز مجموعه جزایر خلیج فارس و جز کیش می باشد . شما می توانید با تور کیش دی 94 به این جزیره نیز بیایید و با شنا و گرفتن حمام آفتاب در جزیره هندورابی در کیش سفر خوشی را تجربه کنید . به علت نوع پوش گیاهی و آب و هووایی این جزیره مکانی مهم برای رشد انواع آبزیان می باشد . این جزیره که از جاذبه های توریستی کیش به شمار می رود سازمان منطقه آزاد کیش امکاناتی را برای جزیره هندورابی در کیش فراهم کرده است تا عده زیادی از گردشگران تور دقیقه 90 کیش را به سمت خود جذب کند که عبارتند از  نصب اسکله شناور ، جاده دور جزیره ، مهمانسرا ، رستوران ، کافی شاپ  ، خودروهای اخنصاصی و . . . می باشد .

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جزیره هندورابی در کیش , جزیره هندورابی عکس , عکسهای جزیره هندورابی , جزیره ی هندورابی , تصاویر جزیره هندورابی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اسب سواری در کیش از تفریحات لذت بخش کیش می باشد که شما می توانید برای رفع خستگی و شاد بودن در اقات فراغت اسب سواری را امتحان کنید . باشگاه سوارکاری از لحاظ موقعیت مکانی در شمال جزیره کیش قرار دارد که در سال 1372 تاسیس گردید. از امکانات این باشگاه که برای گردشگران تور کیش پاییز 94 فراهم آمده است می توان به پیست کورس ، مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، فضای سبز و مسابقات تور کیش 94 اشاره کرد . این باشگاه دارای 50 راس اسب از نژاد های مختلف می باشد  و همچنین قابل ذکر است که باشگاه دارای درمانگاه دامپزشکی می باشد .

 

غذا دادن به ماهی ها در کیش از تفریحات این جزیره می باشد ، کیش به علت قرار داشتن در آبهای آزاد و انواع ماهی و آبزیان مکانی مناسب برای تماشای ماهی های زیبا و تزئینی می باشد و شما گردشگران تور کیش آذر 94 می توانید تا ساعت ها با تماشای آنها سرگرم باشید. این جاذبه از مزیت های کیش نسبت به جزایر دیگر می باشد که گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سمت خود جذب می کند . مسافران می توانند به اسکله تفریحی و با اسکله در پارک مرجان رفته و غذا دادن به ماهی ها در کیش را تجریه کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: یهترین تفریحات جزیره کیش,تفريحات جزيره كيش,تفریحات در جزیره کیش,قیمت تفریحات جزیره کیش,تفریحات جزیره ی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره در جزیرخ کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافرانتور کیش زمستان 94 آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94  آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .


هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور کیش دی 94 که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور کیش آذر 94 این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 
 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کیش,هتل هاي سه ستاره كيش,هتل هاي 3 ستاره كيش,لیست هتل های سه ستاره کیش,قیمت هتل های سه ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش پاییز 94 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .

بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش 94 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 94 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش پاییز 94 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازارهای کیش , معروف ترین بازارهای کیش , بهترین مراکز خرید کیش , معرفی بهترین بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:

 

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسافران تورهای کیش می پرسند , پرسشهای متداول مسافران تورهای کیش , سوالات مسافران تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

بازار های کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . که از بخش های مختلفی مانند : غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری ، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.

 

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید . این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش آبان 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش آبان 94

تور کیش پاییز 94

بازار پانیذ کیش

بازار پدیده کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل پارمیدا کیش

تور کیش آبان 94

تور کیش پاییز 94

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

گستردگي سواحل، دريايی زلال، آبهایی آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهيگيري در تور كيش فراهم آورده است. گردشگران تور کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران و گردشگران تور کیش داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران تور کیش علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهيگيری در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان تور کیش مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری اختصاص دهند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید در تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای گردشگران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع برای مسافران تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار مرجان کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیدنی های کیش

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر از اين باغ در تور کیش ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. حتما از این باغ در تور کیش دیدن کنید.در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای تماشای مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند در تور کیش به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای معروف کیش

 

هتل 4 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) را برای مسافران تور کیشدارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره در تور کیش متمایز می سازد .در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را در تور کیش به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن مسافرانتور کیش تجسم می سازد .خدمات رايگان هتل شامل ترانسفر و استقبال فرودگاهي (از فرودگاه به هتل)، صبحانه و نهار بوفه كامل،استخر، سونا و جكوزي مي باشد.قوانين اقامت براي كودكان زير 5 سال رايگان و كودكان بالاي 5 سال تا 15 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود و طبق اعلام هتل، افراد بالاي 15 سال بايد در تور کیش در اتاق ديگري اقامت داشته باشند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ تور کیش در مقابل پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید واقع شده و جزء هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. سه وعده صبحانه، نهار و شام در این هتل سرو می گردد. ترانسفر فرودگاه و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک از جمله امکاناتی است که هتل برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل پارسیان به سبک اسپانیایی طراحی شده که جذابیت ویژه ای برای میهمانان تور کیش دارد. دریا در نزدیکی این هتل واقع شده است. همچنین اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می گردد. فرودگاه کیش در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

 امکانات هتل شامل:

سوئیت ویژه مسافران تور کیش، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون و و... می باشد.

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

 

 

 

تصویر هتل پانیذ کیش

تصویر هتل پانیذ کیش

تصویر هتل پانیذ کیش

تصویر هتل پانیذ کیش

تصویر هتل پانیذ کیش

تصویر اتاق هتل پانیذ کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,امکانات هتل پانیذ کیش,موقعیت هتل پانیذ کیش,کیفیت هتل پانیذ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات تور کیش در میدان سیری و  نیز بعد از بازار پردیس 2 واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد. تخفیف 15 درصدی ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها یکی از امکانات این هتل است. فرودگاه کیش در فاصله 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل تعطیلات تور کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو در نظر گرفته شده است. 

امکانات هتل شامل:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، اتاق جلسه ویژه مسافران تور کیش، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و... می باشد.

آدرس :  جزیره کیش، بعداز بازار پردیس 2، میدان سیری

 

 

تصویر هتل تعطیلات کیش

تصویر هتل تعطیلات کیش

تصویر هتل تعطیلات کیش

تصویر رستوران هتل تعطیلات کیش

تصویر هتل تعطیلات کیش

تصویر لابی هتل تعطیلات کیش

تصویر هتل تعطیلات کیش

تصویر اتاق هتل تعطیلات کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تعطیلات کیش,امکانات هتل تعطیلات کیش,کیفیت هتل تعطیلات کیش,موقعیت هتل تعطیلات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دریا کیش

هتل دریا تور کیش با مساحت بالغ بر 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس احداث شده و جزء هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این مجموعه دارای 3 بلوک تفکیک شده است که مساحت هریک از این بلوک ها سه هزار مترمربع است. این بلوک ها در 2 طبقه و به صورت پلکانی احداث شده اند. در روبروی هتل دریا کارتینگ اتومبیلرانی قرار دارد که میهمانان تور کیش می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده است. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقهای از این هتل واقع شده است. همچنین در فاصله 5 دقیقه ای از آن مراکز خرید. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش قرار گرفته که مسافران تور کیش می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند.

 امکانات هتل شامل:

اینترنت، صبحانه در اتاق، تلفن، سرویس فرنگی، کولرگازی، لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت و... می باشد.

 

 

تصویر هتل دریا کیش

تصویر هتل دریا کیش

تصویر هتل دریا کیش

تصویر لابی هتل دریا کیش

تصویر هتل دریا کیش

تصویر لابی هتل دریا کیش

تصویر هتل دریا کیش

تصویر رستوران هتل دریا کیش

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دریا کیش , امکانات هتل دریا کیش , موقعیت هتل دریا کیش , کیفیت هتل دریا کیش , آدرس هتل دریا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش:

سالن کنفرانس ویژه مسافران تور کیش 94 - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - کافي نت - سالن بدنسازي -صبحانه بوفه + ترانسفر ویژه مسافران تور کیش 94

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

 

  

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

امكانات هتل : 

استخر سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش 94 - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی ویژه مسافران تور کیش

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . لابی هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . استخر هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

امکانات هتل سان رایز کیش؟

امکانات هتل سان رایز کیش؟

هتل سان رایز تور کیش 94 در گروه هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش واقع شده است. این هتل دارای چهار طبقه و چهل و نه اتاق و سوییت می باشد. مشرف بودن اکثر اتاق های هتل به دریای خلیج فارس یکی از جذابیت های این هتل نسبت به هتل های دیگر برای مسافران تور کیش 94 است. مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای و فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در طبقات این هتل رنگ آمیزی های بسیار متنوعی به کار رفته است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس دو قرار دارد.

از امکانات این هتل می توان به آژانس خدمات مسافرتي ویژه مسافران تور کیش 94، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس ویژه تور کیش و... اشاره داشت.

 آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش . نمای بیرونی


 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش . اتاق هتل


 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش . لابی هتل


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سان رایز کیش؟,موقعیت هتل سان رایز کیش,آدرس هتل سان رایز کیش,کیفیت هتل سان رایز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آدرس هتل گلدیس کیش؟

آدرس هتل گلدیس کیش؟

هتل گلدیس تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در 1369 احداث شده است. هتل گلدیس یکی از قدیمیترین هتل های جزیره است. در سال 1379 تغییراتی در قسمت مدیریتی این هتل به وجو آمد که هتل موظف به سرویس دهی به گردشگران خارجی به مدت 21 سال شد. هتل گلدیس در بلوار ایران بنا شده است.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، اینترنت ویژه مسافران تور کیش 94، ماهواره، لابی، رستوران، تلویزیون، یخچال، ترانسفر و ... اشاره نمود.

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . رستوران هتل


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل گلدیس کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل گلدیس کیش؟,امکانات هتل گلدیس کیش,نظرات درباره هتل گلدیس کیش,موقعیت هتل گلدیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار عربها(صفین)کیش

در تور کیش 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.بازار عربها(صفین)کیش قدیمی ترین بازار جزیره کیش می باشد و در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع، در یک طبقه بنا شد. این بازار دارای 70 غرفه فعال است که به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و ... می پردازند، اجناس این بازار بسیار ارزان تر از اجناس مراکز خرید دیگر کیش می باشد و خرید از این بازار به نفع اشخاص کم درامد تر می باشد. این بازار کوچک از سالیان دور مرکز خرید بومیان منطقه می باشد و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند. فاصله این بازار از مرکز شهر زیاد است و به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی  و همچنین ارزان بودن اجناس، بسیار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار می گیرد.این بازار  در نزدیکی بازار پارس خلیج می باشد.

بازار عربها کیش

بازار عربها کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار عربها(صفین)کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار هایپر مارکت کیش

در تور کیش تعطیلات شهریور 94 از این مرکز خرید بازدید کنید.بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد

در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

بازار هایپر مارکت کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار هایپر مارکت کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید دامون کیش

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 از این مرکز خرید بازدید کنید..مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند.

در تور کیش 94 از این مرکز خرید بازدید کنید.در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دامون کیش, مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار شهر چین کیش

 

در تور کیش شهریور 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران تور کیش می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند.

در تور کیش 94 از این بازار دیدن و در ان به خرید بپردازید



 

بازار شهر چین کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار شهر چین کیش

 

در تور کیش شهریور 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران تور کیش می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند.

در تور کیش 94 از این بازار دیدن و در ان به خرید بپردازید



 

بازار شهر چین کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران تور کیش شهریور 94 و میهمانانتور کیش مرداد 94 مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمیز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش 94 می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش شهریور 94 که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاده دنیا کمربندی کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش تابستان 94 از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش مرداد 94 همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان آهوان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش در میدان پردیس جزیره واقع شده است. این هتل مجموعا 168 اتاق دارد. سالن همایش این هتل از ظرفیت 200 نفر برخوردار  است. این هتل در سال 1385 تاسیس شده است. میهمانان در این هتل می توانند از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

تصویر هتل پارمیس کیش

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

اسکی کابلی کیش

بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا  و اولین  سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره زیبای کیش میزبان  مسافران این جزیره زیبا میباشد .

 اسکی کابلی کیش به طول هشتصد و شصت  متر و عرض صد و شصت  متر با پنج  برج در ساحل جزیره کیش برپا گردیده  و با سرعت بیست و هشت  تا شصت و دو  کیلومتر در ساعت، در یک زمان میتواند به دوازده نفر سرویس دهد . از آنجاییکه این سایت مطابق با استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد گردیده میتواند محل مناسبی برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی باشد .این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحلی زیبا نمای فوقا العاده ای را به رخ بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سایت میکشد .

شایان ذکر است ورزش اسکی کابلی ورزش بسیار ساده ایست و همه علاقمندان در سنین مختلف میتوانند از این ورزش مفرح و جذاب لذت ببرند . در سایت اسکی کابلی علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است .

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکی کابلی کیش,تفریحات کیش,اماکن تفریحی کیش,بازدید از کیش,معرفی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 کشتی یونانی کیش

در ضلع باختری  جزيره زيباي كيش يك كشتي بزرگ كناره گرفته   كه به كشتي يوناني  معروف است. در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره كيش اين اتفاق روي‌ داده است.اين كشتي در سال ۱۳۲۲ شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ايران، در سفر دريايي خود به كشور يونان در عرض جغرافيايي ۲۶ و ۲۰ درجه شمالي و طول جغرافيايي ۵۳ و ۵۴ درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك‌كش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش‌هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند و بار آن تخليه شد، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشستن متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است. اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي "سيروس فارس"‌، "همدان" در تردد بوده است.  كشتي يوناني  از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

تماشاي خورشيد كه به آهستگي در پشت كشتي يوناني در آب هاي نيلگون خليج فارس غروب مي‌كند خاطره‌اي فراموش‌نشدني و جاويدان است. درخشش آخرين شعاع هاي نور خورشيد بر پهنه آسمان، طيف رنگ هاي زرد و قرمز و نارنجي و سايه روشن هاي لکه هاي ريز و درشت ابر، تابلويي چنان زيبا و خيال انگيز را در پشت کشتي يوناني پديد مي آورد که نظير آن را کمتر مي توان يافت. پارك ساحلي كشتي يوناني در زميني به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امكاناتي چون آمفي‌تئاتر، كافه تريا، رستوران ايراني و لبناني، غرفه هاي فروش تنقلات، ايستگاه هاي كرايه اسكيت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط پيرامون كشتي يوناني در دست احداث مي‌باشد.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

  


 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

  


 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

 


 

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

  


 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,تفریحات کیش,درباره کیش,معرفی کیش,بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

باغ پرندگان کیش

در داخل محوطه پارك دلفين، باغ پرندگان  با داشتن بيش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي نادري چون تمساح پوزه كوتاه، بي شك يكي از منحصر به فردترين مراكز نگهداري جانوران در ايران مي‌باشد. از جمله نكات قابل توجه در اين پارك گردآوري گونه‌هاي مختلف از اقصي نقاط جهان از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق آسيا تا آفريقا مي‌باشد.
آدرس: جزيره كيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ 0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764
ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي۲۰:۳۰

 

باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

  

باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

  

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش


 

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,اماکن دیدنی کیش,اماکن تفریحی کیش,بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

کارتینگ کیش

كارتينگ  ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . پيست كارتينگ كيش به طول 800 متر يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران بوده و موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم در آن مجموعه وجود دارد.

آدرس : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا

 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش


 

كارتينگ كيش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کارتینگ کیش,اماکن تفریحی کیش,تفریحات کیش,درباره کیش,معرفی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مجموعه پارس سافاری کیش



مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه  جوانان و مسافران  جزیره زیبای کیش ايجاد شده . 

سافاری كيش نخستین  برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران است  و با تلاش مهندسین و صنعتگران  ایرانی مهندسی و بنا شده .سافاري(Safari) در لغت به معناي بازديد کردن  و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد  و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران   در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .

يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت  آن  مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد  . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز بهره ميبرند . 

شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش


 

سافاری كيش

سافاری كيش

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه پارس سافاری کیش,معرفی کیش,درباره کیش,بازدید از کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان  که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارک ساحلي فرصت مناسبي را براي شما بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد و عکسهاي به ياد ماندني بگيريد.

علاوه بر اين تماشاي طلوع آفتاب از اين پارک، خاطره اي فراموش نشدني است

 

 پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش


 

 پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش


 

 پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش


 

 پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش


 

 پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش


 

 پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی مرجان کیش,اماکن تفریحی کیش,معرفی کیش,درباره کیش,بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

پارک آهوان و باغ وحش کیش

بوستان آهوان دارای 2 هكتار مساحت است و در انتهاي خيابان فردوسي جزيره کيش قرار دارد و شامل 17 قفس براي نگهداري از انواع حيوانات مي باشد. شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند. آهوها برخلاف ساير حيوانات بوستان آهوان و باغ وحش کیش در حال انتقال به مکان جدید می باشد.

 

پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش


پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش


 

پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش


 

پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش


 

پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش


  

پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک آهوان و باغ وحش کیش,درباره کیش,معرفی کیش,اماکن تفریحی کیش,بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در كيش از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارددر دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: نخلستانهای کیش,دیدنی های کیش,معرفی کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

لاک پشت های دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند.

دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green)

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.لاک پشتهاي دريايي  در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت لاک پشتهاي دريايي  به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند.

لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني مي آيند. لاک پشتها معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشتهاي دريايي به سواحل شني جزاير محدود گرديده است. چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد

 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

 


 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

 


 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش


 

 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش


 

 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش


 

 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش


 

 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش,دیدنی های کیش,درباره کیش,بازدید از کیش,معرفی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟

هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟

هتل سارا در سال 1388 احداث شده و جزء هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل از 4 طبقه تشکیل شده و دارای 72 اتاق می باشد. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین مراکز خرید در نزدیک هتل و به فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. این هتل دسترسی مناسبی به مراکز خرید جزیره دارد. همچنین اسکله و دریا هم به هتل نزدیک است. از امکانات هتل سارا می توان به آسانسور، اینترنت، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صندوق امانات، لاندری، رستورانف کافی شاپ، کرایه اتومبیل، کافی نت، خشک شویی و ... اشاره داشت.

هتل مریم در سال 1390 احداث شد و در سال 1391 بازسازی شده و مجموعا از 4 طبقه و 56 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تکنولوژی کنترل هوشمند((BMS  برای خدمت‌رسانی به میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل مریم جزء هتل های 5 ستاره جزیره می باشد. هتل با اسکله و دریا فاصله کمی دارد. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده است. معماری این هتل به سبک اروپایی طراحی شده است. مراکز خرید به هتل مریم نزدیک می باشد به طوریکه با کمی پیاده روی می توان به این مراکز دسترسی داشت. فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. از جمله امکانات این هتل می توان از اینترنت در لابی و اتاق، لاندری، رستوران، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، استخر، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، بیلیارد، پارکیگ اختصاصی، ماساژ، آرایشگاه و ... نام برد.

برای آگاهي از كم و كيف سرويس دهي هتل سارا ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل سارا كيش و همچنين برای آگاهي از كم و كيف سرويس دهي هتل مریم ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل مریم كيش بازديد نمایید.

 

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش . نمای بیرونی


 

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش . نمای بیرونی


 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟ , نظرات مسافران درباره تورهای کیش , سوالات مسافران درباره تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آدرس هتل ایران کیش

 آدرس هتل ایران کیش

هتل ایران جزء هتل های 5 ستاره و لوکس جزیره کیش به شمار میرود. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و بازارهای جزیره قرار دارد. از امکانات این هتل میتوان به کافى شاپ هتل ایران ، لابى هتل ایران کیش ، خشکشویی هتل ایران کیش ، صندوق امانات ، خانه داری شبانه روزی و... اشاره کرد.

آدرس دقیق هتل ایران: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس(بلوار سیاحتی)، هتل ایران کیش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل ایران کیش بازدید نمایید.

 


هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . نمای بیرونی هتل


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . کارمندان هتل


 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش . اتاق هتل


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . رستوران هتل


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . سالن بدنسازی هتل


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . استخر هتل


 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل ایران کیش , سوالات رایج مسافران تورهای کیش , نظرات مسافران درباره تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مقایسه هتل ارم کیش با هتل فلامينگوي کیش

مقایسه هتل ارم کیش با هتل فلامينگوي کیش

در حال حاضر هتل ارم خدمات خود را در دو قالب سه ستاره و چهار ستاره به مسافران تور کیش ارائه ميكند . در صورتيكه هتل چهار ستاره ارم مد نظر شما باشد بايد گفت اين هتل داراي امكاناتي از قبيل رستوران بزرگ سبز با ظرفیت 450نفر ، رستوران رویال با ظرفیت 450 نفر مشرف به ساحل ،  سالن چند منظوره ،  رستوران گردان لوکس طبقه نهم  ، کافی شاپ جام با ظرفیت 60نفر ،  رستوران سنتی با ظرفیت 120 نفر ، قهوه خانه سنتی با ظرفیت شصت نفر ،  خشكشويي ،  تهویه مطبوع ،  سالن آمفي تئاتر ، استخر ، سونا ، جكوزي ، پينت بال ، سالن ماساژ و... ميباشد .از امكانات هتل فلامينگو نيز ميتوان به سالن کنفرانس ، کافى نت ، آرايشگاه  بانوان -  کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابي، خانه داري شبانه روزي ، خشكشویی ،  مينى بار و ... اشاره كرد . بر اساس نظر مسافراني كه در اين دو هتل اقامت داشته اند ميزان رضايتمندي كلي مسافران تا به اين تاريخ از هتل فلامينگوي كيش حدود 84% بوده در حاليكه  اين ميزان براي هتل ارم كيش 53% بوده است . 

برای كسب اطلاعات بيشتر از نحوه سرويس دهي و ميزان رضايتمندي مسافران از نحوه پذيرايي اين دو هتل ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل ارم کیش و همچنين نظر مسافران در مورد هتل فلامينگوي کیش بازديد نمایید . 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون
 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . رستوران هتل
 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از هتل در شب
 

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
 

 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
 

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش


 

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش  

استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش


 

لابی هتل بزرگ ارم کیش

لابی هتل بزرگ ارم کیش


 

راهرو هتل بزرگ ارم کیش

راهرو هتل بزرگ ارم کیش


  

اتاق هتل بزرگ ارم کیش

اتاق هتل بزرگ ارم کیش

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسافران تورهای کیش میپرسند , مقایسه هتل ارم کیش با هتل فلامينگوي کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()