نوشته شده توسط : elham

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های توریستی این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در ترکیه می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی ترکیه که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

 

 

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,غار کارائین آنتالیا,شهر تاریخی میسیس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد محمد پاشا آنتالیا جز جاذبه های آنتالیا به حساب می آید که مربوط به دوران عثمانی می باشد و از مساجد مهم زمان خود می باشد. این مسجد از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کالکاپیسی آنتالیا که زمان ساخت آن در قرن 18 بوده است. این مسجد دارای یک گنبد بزرگ که گنبد اصلی می باشد و 3 گنبد دیگر که در اطراف گنبد اصلی قرار گرفته است . بازدید از این مسجد برای گردشگران تور آنتالیا بسیار جذاب است زیرا مسجد محمد پاشا آنتالیا یک آثار تاریخی نیز به حساب می آید. وقتی شما داخل مسجد می شوید می توانید داخل گنبد های مسجد را ببینید که با آیه های قرآن نگاشته شده است و بسیار زیبا می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مسجد محمد پاشا آنتالیا,مساجد آنتالیا,مسجد های معروف آنتالیا,مسجد محمد پاشا در آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز مذهبی آنتالیا , درباره آنتالیا , معرفی آنتالیا , بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟

هتل کنکورد دلوکس تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و با مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله 10 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین این هتل در تور آنتالیا عید 95 موفق به دریافت جایزه Blue Flag از نظر پاکیزگی و ایمنی شده است.

از امکانات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا 95 می توان به استخر آب گرم، ساحل اختصاصی، ورزشهای آبی، زمین تنیس، گاوصندوق، حمام ترکی، آسانسور، فروشگاه، گرمایش، تهویه، باغ، انبار بار و چمدان، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بازی های کامپیوتری، زمین بازی کودکان ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا ، سرویس نگهداری از اطفال، بیلیارد، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، تنیس، کانو، بولینگ، دارت، موج سواری، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کنکورد دلوکس آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟,هتل کنکورد دلوکس آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,محبوب ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  پنج ستاره

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس در تور لحظه آخری آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان در تور آنتالیا نوروز 95 و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا تعطیلات عید 95 بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور لحظه آخری آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در تور آنتالیا 95 در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا برای میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل رویال هالیدی آنتالیا  پنج ستاره

هتل رویال هالیدی آنتالیا

در سال 2011 میلادی هتل رویال هالیدی درتور لحظه آخری آنتالیا در فضایی به مساحت 53 هزار متر مربع در منطقه زیبای لارا تاسیس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا در 17 km مرکز شهر آنتالیا و 15 km فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای 10 طبقه می باشد که بسیار مرتب و زیبا برای مسافران تور آنتالیا 94 می باشد در مجموع 500 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل رویال هالیدی آنتالیا مجهز به اینترنت وایرلس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند همچنین ارایشگاه هم در هتل وجود دارد. سرو صبحانه در اتاق به در خواست مسافرین تور آنتالیا , اتومبیل برای کرایه ویژه میهمانان تور آنتالیا تعطیلات عید 95 , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی , صرافی که مسافران تور آنتالیا بتوانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند, میز بیلیارد و  پینگ پنگ از امکانات هتل رویال هالیدی تور لحظه آخری آنتالیا می باشد.


 

هتل فالز اوزکایماک آنتالیا پنج ستاره

هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

هتل فالز اوزکایماک در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی و زیبای کونیالتی ساخته شده است. هتل فالز اوزکایماک آنتالیا از 13 طبقه تشکیل شده و دارای 400 اتاق و 22 سوئيت دارد. شهر زیبای آنتاليا در یک km هتل فالز اوزکایماک آنتالیا واقع شده است. هتل تا فرودگاه تقریبا 14 km می باشد. هتل تا ساحل دریا 200 متر فاصله دارد. ايستگاه اتوبوس و وسايل نقليه عمومي برای گردشگران تور آنتالیا 94 در 50 متری هتل وجود دارد. هتل فالز اوزکایماک آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع , مجهز به سیستم تهویه , سرویس خدمات به صورت شبانه روزی , لباسشویی و خشک شویی , تنیس و میز پینگ پنگ , اتاق بیلیارد , استخر فصلی , حمام سنتی ترکی و بخار فضای بازی مخصوص کودکان عزیز و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا 95 فراهم شده است.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , معرفی هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا آنتالیا

این ساحل زیبا یکی از زیباترین سواحل آنتالیا در تور لحظه آخری آنتالیا محسوب می شود.این ساحل در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته است آبشار دودن آنتالیا ده کیلومتر پایین تر از ساحل لارا در تور آنتالیا 94 واقع شده است که به دریا میریزد یک بازارچه صنعتی قدیمی هم در کنار این منطقه است.ساحل لارا یک ساحل ماسه ای زیبا است که گردشگران زیادی را در تور آنتالیا نوروز 95 به خود جذب کرده است.آب و هوا در منطقه گرم و دلپذیر است دارای ساحل اختصاصی،رستوران و پلاژ است


 

ساحل کنیالتی در آنتالیا

ساحل کنیالتی در آنتالیا

این ساحل عمومی در تور آنتالیا تعطیلات عید 95 دو مین ساحل بزرگ آنتالیا نیز هست و پارک آبی زیبا با بازیهای مخصوص کودکان و یک استخر دلفینها دارد یک شهر کوچک است که در آن ماکت مینیاتوری ترکیه نیز قرار دارد و همه ی دیدنی ها و جاذبه های ترکیه با مقیاس بیست و پنج برابر کوچکتر در نمایش عموم قرار گرفته است.گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این مکان دیدن نمایند. یک پارک جنگلی زیبا ،رستوران و کافه های روباز در کنار ساحل صخره ای ساحل کنیالتی آنتالیا نیز واقع شده است این ساحل زیبا در غرب آنتالیا واقع شده است و با نام پلاژ کنیالتی بین عموم شناخته شده است. گردشگران تور آنتالیا 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. ساحل کنیالتی تا مرکز شهر آنتالیا فاصله کمی دارد و تا بندر آنتالیا 3 کیلومتر نیز فاصله دارد.


 

ساحل آلانیا

ساحل آلانیا

ساحل آلانیا ساحلی شنی در تور آنتالیا تعطیلات عید 95 است که در ناحیه ای که پرچم آبی دارد مخصوص شنا کردن است در این ساحل آب به رنگ فیرو زه ای است که شما در تور لحظه آخری آنتالیا در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید و شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دیدنی آنتالیا , معرفی آنتالیا , اماکن تفریحی آنتالیا , بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور آنتالیا پاییز 94 مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف آنتالیا , معرفی آنتالیا , بازدید از آنتالیا , درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا 94 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا پاییز 94 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور آنتالیا 94 دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا , هتل های معروف آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , هتل های محبوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟

هتل کنکورد دلوکس تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و با مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله 10 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین این هتل در تور آنتالیا 94 موفق به دریافت جایزه Blue Flag از نظر پاکیزگی و ایمنی شده است.

از امکانات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 می توان به استخر آب گرم، ساحل اختصاصی، ورزشهای آبی، زمین تنیس، گاوصندوق، حمام ترکی، آسانسور، فروشگاه، گرمایش، تهویه، باغ، انبار بار و چمدان، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بازی های کامپیوتری، زمین بازی کودکان ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، سرویس نگهداری از اطفال، بیلیارد، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، تنیس، کانو، بولینگ، دارت، موج سواری، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کنکورد دلوکس آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟ , هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , محبوب ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل  رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , ساحل اختصاصی , استخر سرپوشیده (فصلی) می باشد. وهمچنین خدماتی  برای میهمانان تور ترکیه پاییز 94 هتل مثل  اتاق بازیهای کامپیوتری - کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی - کلوپ با DJ - اتاق و امکانات برای معلولین - سوئیت مخصوص تازه عروس - اتاق های خانوادگی - تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - کانو - بولینگ - وان آب داغ را به مسافران تور ترکیه آذر 94 خود ارائه می دهد.

 

 




مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا,بهترین هتل های ترکیه,معرفی هتل های ترکیه در انتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا , هتل های معروف آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , هتل های پرطرفدار آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا پاییز 94 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا 94 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی آنتالیا , بازدید از آنتالیا , اماکن دیدنی آنتالیا , معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا 94، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟ , موقعیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا , نظرات درباره هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا , امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دلفین دیوا پرمیر تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای Delphin در ترکیه است. در این هتل مجموعا 390 اتاق برای میهمانان وجود دارد و شامل خدمات UALL می باشد. مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه از این هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل دلفین دیوا در سال 2004 میلادیدر زمینی به مساحت 24000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 5 آسانسور شیشه ای برای میهمانان تور آنتالیا 94 در نظر گرفته شده است. این هتل دارای استخری زیبا در میان باغ هایی از درختان مدیترانه ای می باشد.

از امکانات این هتل می توان به صرافی ویژه مسافران تور آنتالیا 94، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، امکانات باربی کیو، کتابخانه، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، استخر، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی و استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی ویژه مسافران تور آنتالیا 94، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ و وان آب داغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی و... اشاره داشت.

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چطوره؟ , نظرات درباره هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا , قیمت هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا , هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چند ستاره است؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا ( Tansas/h ):

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بین اللملی در تور آنتالیا 94  است.


مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را در تور آنتالیا 94 بر آورده میکند


مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است و یکی از اماکن خرید خوب در تور آنتالیا 94 می باشد.


بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد . همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند . در بازار آنتالیا کفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .


خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید تور آنتالیا 94 خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است . در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید . در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .


مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس برای تور آنتالیا 94 نیز میباشد.


 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

این مرکز خرید از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی است.طبقه اول این بازار انواع غذاهای محلی و با کیفیت را ارائه میدهد.در طبقه ی دوم این مرکز خرید انواع لباس ها،وسایل تزیینی و لوازم الکترونیکی از برندهای بین المللی ویژه مسافران تور آنتالیا 94 است. اینمرکز خرید دارای پله برقی بزرگی است که برای حمل لوازم به دومین طبقه استفاده می شود.


مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا , اماکن خرید آنتالیا , بازدید از آنتالیا , درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کلاب سرا تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و دارای 540 اتاق و سوییت می باشد. هتل کلاب سرا در سال 2007 مورد بازسازی قرار گرفته و به شکل امروزی درآمده است. در فاصله 12 کیلومتری از این هتل مرکز آنتالیا و همچنین در فاصله 9 کیلومتری از آن فرودگاه آنتالیا واقع شده است. خدمات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا 94 به صورت UALL می باشد.

از امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، تنیس، استخر ویژه مسافران تور آنتالیا 94، سونا، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ، اتاق بازی های کامپیوتری، سرویس نگهداری از کودکان و... اشاره نمود.

 

هتل کلاب سرا آنتالیا

هتل کلاب سرا آنتالیا

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کلاب سرا آنتالیا بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل کلاب سرا آنتالیا؟,امکانات هتل کلاب سرا آنتالیا,موقعیت هتل کلاب سرا آنتالیا,نظرات درباره هتل کلاب سرا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا مرداد 94  فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیا مرداد 94 را به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کمر آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود .

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان به چشم می خورد که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور آنتالیا 94توصیه می شود .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر تاریخی میسیس آنتالیا,بازدید از آنتالیا,درباره آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

بلدیبی آنتالیا

 

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود .

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلدیبی آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا,معرفی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دره عمیق پلدار آنتالیا

دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر یازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مکان زیبا دیدن می کنند .

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد .

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا 94می باشند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره عمیق پلدار آنتالیا,معرفی آنتالیا,درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است . بازدید از این بندر به گردشگران تور آنتالیا 94 پیشنهاد می شود .

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود .گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر قدیمی آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ یک هتل 5 ستاره ساحلی است که در سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای چشم انداز بی نظیری می باشد. مسافرانتور آنتالیا خرداد 94می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند و سفر خوشی را تجربه کنند. این هتل دارای چشم اندازی از دریای نیلگون مدیترانه و کوهستان زیبای تاروس است. اتاق های هتل کریستال تات بیچ دارای تراس های شخصی هستند که منظره بی نظیری را مقابل چشمان مهمانان عزیز این هتل فراهم آورده است.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

از امکانات این هتل می توان به 4 رستوران بی نظیر آن که غذاهای لذیذ ایتالیایی و مکزیکی را سرو می کنند اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 زمین تنیس , سالن بدنسازی , پارک آبی بزرگ و... اشاره کرد. خوب است مسافرانتور آنتالیا تابستان 94بدانند که این هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر فاصله دارد.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال تات بیچ آنتالیا 5 ستاره, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

هتل بلوهیمل از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل متشکل از اتاق های 2 و 3 تخته و همچنین اتاق خانواده می باشد. این اتاق ها مجهز به اماکانات رفاهی چون حمام , مینی بار , روم سرویس بیست و چهار ساعته , تلویزیون ال سی دی , ماهواره , بالکن و .... می باشند. از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ و بدنسازی , فروشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94با اقامت در این هتل می توانند از اماکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

 

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره بلوهیمل آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

هتل مونتانا بیچ از هتل های 4 ستاره شهر توریستی آنتالیا می باشد که در منطقه زیباسی کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا خرداد 94با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا بهار 94 با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

 

تور انتالیا هتل مونتانا بیچ

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا, هتل های 4 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا هتل رز ریزورت

هتل رز ریزورت از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل دارای 131 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. هتل رز ریزورت 250 متر با ساحل فاصله دارد. در واقع از مزایای این هتل داشتن ساحل اختصاصی و استخر سرپوشیده و داشتن امکانات ورزشی در فضای باز می باشد. از امکانات این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , اینترنت وایرلس , سالن ماساژ , رستوران با سرو انواع غذاهای بین المللی و لذیذ و... اشاره کرد. علاوه بر این صبحانه این هتل به صورت سلف سرویس می باشد و برای مهمانان عزیزی که صبحانه را دیر هنگام میل می کنند کیک , پیتا , سوپ شام و... سرو می شود تا از نوش جان کردن آن ها لذت ببرند. مسافران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری پر از آرامش و آسایش را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل رز ریزورت

 

تور آنتالیا هتل رز ریزورت

تور آنتالیا هتل رز ریزورت

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های لوکس آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا هتل گرند هاربر

هتل گرند هاربر از هتل های 4 ستاره منطقه توریستی کمر آنتالیا می باشد. این هتل متشکل از 311 اتاق زیبا است و تا مرکز شهر یک ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد و همین امر باعث انتخاب آن برای اقامت توسط مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 94 شده است. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , رستوران با غذاهای بسیار لذیذ و متنوع , سالن ماساژ و اسپا , سالن بیلیارد , اتاق نگهداری از کودکان و.... . مسافران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری بی نظیر را تجربه کنند و اوقات خوشی را نیز سپری کنند. علاوه بر این برای افزایش رفاه و آسایش مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 94نیز در این هتل یک صرافی برای مبادلات ارزی , ترانسفر فرودگاهی و پرستار برای مراقبت از کودکان و... وجود دارد.

تور آنتالیا هتل گرند هاربر

 

برچسب‌ها: هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا، هتل های آنتالیا، بهترین هتل های آنتالیا، هتل های 4



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور آنتالیا آبشار دودن

 

آبشار دودن آنتالیا یکی از زیباترین جاذبه های این شهر است. این آبشار در 28 کیلومتری جاده قدیم شهر توریستی آنتالیا قرار گرفته است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان به نام های پینارباشی و گوزلر سرچشمه گرفته است که در منطقه کیرک آنتالیا می باشند. این دو چشمه زیبا در یک منطقه به هم می رسند و یکی می شوند و آبشار دودن را تشکیل می دهند.

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 

این آبشار مسافتی به طول 14 کیلومتر را در زیرزمین طی می کند و بعد در گودال وارساک روی زمین جاری می شود و مجددا پس از طی کردن یک مسات کوتاه در طرف دیگر گودال به اعماق زمین می رود. آبی که در گودال وارساک به اعماق زمین نفوذ میکند پس طی تقریبا دو کیلومتر در آبریز آبشار از دل زمین بیرون امده و آبشار فوق العاده زیبای دودن را بوجود آورده است.

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 

آبی که از این آبشار روانه می شود پس از طی کردن 9 کیلومتر در شهر آنتالیا وارد دریای نیلگون مدیترانه میشود. به مسافران عزیز تور آنتالیا اردیبهشت 94 پیشنهاد می کنیم که حتما از این آبشار زیبا دیدن نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آبشار دودن آنتالیا, معرفی آنتالیا, درباره آنتالیا, بازدید از آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

 

هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد که مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند. هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد. مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از سفر خوبی را تجربه نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا هتل با طراحی و دیزاین زیبا در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با ۳ ساختمان که از ۴ طبقه تشکیه شده است و در نزدیکی ساحل می باشد. این هتل پنج ستاره دارای ۲ استخر روباز می باشد و در مجاور استخر نوشیدنی های متنوعی تدارک دیده شده است. مسافران تور آنتالیا و علاقه مندان به فعالیتهای ورزشی می توانند از ورزش هایی مانند والیبال ساحلی و ایروبیک استفاده کنند و لذت ببرند. در هتل کارمیر ریزورت آنتالیا مهمانان می توانند از تنوع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل که شامل رستوران بوفه اصلی، رستوران زیبای سفید عثمانی و رستوران ایتالیایی لذت ببرید . هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا مرکز کمر ۹ km ، مرکز شهر آنتالیا ۳۰ km و فرودگاه آنتالیا ۴۰ km فاصله دارد. امکانات دیگر هتل شامل  صرافی , آرایشگاه و خشک شویی و اتوشویی سالن کنفرانس , حمام ترکی و حمام بخار سونا و جکوزی همراه با اتاق ماساژ برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارمیر ریزورت آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا در سال 2003 میلادی در منطقه زیبای کندو ساخته شده است. این هتل در فاصله 15 km فرودگاه آنتالیا و در 20 km مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای 536 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آموزش شنا , غواصی , جت اسکی , استخر فصلی , سونا و جکوزی , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , باشگاه بدنسازی , آرایشگاه , اورژانس , سوپرمارکت برای خرید , کافی نت , سالن ویژه کنفرانس و همایش , زمین تنیس , میز بیلیارد , پینگ پنگ و دوچرخه سواری و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

 هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونیزیا پالاس آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا  پنج ستاره

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا هتل شیک با طراحی زیبا که برای مسافران تور آنتالیا بهترین امکانات را در نظر گرفته است. امکانات هتل اسپایس آنتالیا به صورت یو آل می باشد . معماری هتل بسیار زیباست و از چشم انداز زیبای ساحل و منظره درختان کاج برخوردار است . هتل اسپایس آنتالیا در منطقه بلک قرار گرفته است 40 km مرکز آنتالیا و 35 km با فرودگاه آنتالیا رستوران و کافه های هتل انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع را برای مسافران تور آنتالیا مهیا کرده است. امکانات هتل شامل : اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اتاق بیلیارد , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , اتاق ماساژ , امکانات ورزشهای ابی مانند : موج سواری , قایق رانی , غواصی , صرافی , خدمات ویژه برای مسافران معلول عزیز تور آنتالیا فراهم شده است.

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپایس آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا پنج ستاره

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی و مسافران تور آنتالیا می باشد . هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا در 9 km منطقه کمر قرار گرفته و تا مرکز شهر آنتالیا 30 می باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله 45 km هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا واقع شده است. هتل تا دهکده گینک فقط یک km فاصله دارد و پارک جنگلی زیبایی وجود دارد که برای استراحت و تفریح بسیار مناسب است. هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا در ساحل دریا می باشد و پلاژ ویژه برای خود دارد . اکثر اتاق های هتل چشم انداز دریا را دارند . هتل دارای 233 اتاق مجهز و استاندارد , 3 اتاق ویژه معلولین عزیز که امکانات برای آسایش این عزیزان فراهم شده است. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند و دارای تلویزیون با شبکه های ماهواره ای , استخر فصلی , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ و دیگر امکاناتی که هتل برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا, هتل های آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آرماس ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا از بهترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر ساخته شده و قرار گرفته است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا از ساحل دریا فقط 300 متر فاصله دارد . هتل با فرودگاه آنتالیا 55 km فاصله دارد. هتل با اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لبسشویی و خشکشویی , آرایشگاه که مسافران تورآنتالیا در مدت زمانه اقامت نیز آراسته باشند , کرایه دوچرخه , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی و سرپوشیده , ورزش های آبی , سرویس مراقبت از کودکان , اتاق بازی کامپیوتری برای کودکان.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرماس ریزورت آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, معروف ترین هتل های آنتالیا, هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد